|
|||
|
|||
Brandstofpompen Golf 2 PL
Pfff wat een weekend
Was lekker mn PL aan het afstellen valt hij ineens uit. Geen beweging meer in te krijgen. Injector eruit gehaald en starten: geen fuel! en de pomp onder de auto maakt bij op contact een iets ander geluid. Na wat speuren haal ik de tankpomp eruit en die hing gewoon los onder de vlotter en de zeef was kwijt. Je zou denken, spul weer in elkaar en gaan, maar hij start nog steeds niet. Pomp onder de bodem maakt een iets frisser geluid. Iemand een idee hoe ik het beste te werk kan gaan? |
|
|||
|
|||
Dan is je opvoerpomp in de tank defect waardoor de pomp onder de auto niet genoeg brandstof krijgt en een bijgeluid gaat maken. Heb precies hetzelfde gehad, had eerst de pomp onder de auto vervangen, maar probleem bleef..
Toen opvoerpompje vervangen (nieuw) en probleem opgelost
|
|||
|
|||
Als je goed leest zie je dat de opvoerpomp het wel deed maar niet goed op de slang zat. Dat is nu weer goed, maar nog steeds start hij niet!
Iemand een idee hoe ik de tweede pomp controleer? |
|
||||
|
||||
Door een brandstofdrukmetertje in elkaar te zetten en te testen!
Vrij simpel, kost je ongeveer 15 euro aan materiaal. Dan weet je hoeveel bar je pomp levert! Deze plaats je bij je spinnekop op de aanvoer. |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je daar een link van?? |
|
||||
|
||||
Zelf doen???
|
|
|||
|
|||
Quote:
Haal de leiding los bij de doseur en die in een maatbeker houden In een tijd van 30sec moet er ongeveer 600cm3 uitkomen[spanning op de pomp11.5v |