![]() |
|
|||
|
|||
![]() he mensen,
zoals je wel verwacht heet ik dennis kom uit stadskanaal prov. groningen. heb ook wel beetje het vw virus te pakken haha ![]() ik heb momenteel de volgende auto's: - bmw 328i coupe - golf 1 cabrio 1.8 van 1985 - golf 1 GTD groen van 1983 - golf 3 vr6 blauw van 1992 - golf 3 vr6 zwart van 1992 post vanzelf wel weer wat bezigheden van me, mag ook graag auto's strippen voor de onderdelen... ![]() wil je wat weten vraag maar ![]() greetzz dennis edit: mijn bmw voor dagelijks vervoer en me hobby wagen de cabrio mk1 is wel oude foto zijn inmiddels wat dingen veranderd.... ![]() ![]() ![]() vr6 1: ![]() ![]() ![]() ![]() vr6 2: ![]() ![]() Last edited by dennisjuh01 : 14-04-2010 at 18:14. |
|
||||
|
||||
![]() WELKOM Dennis,
leuk wagenpark heb je, maar fotos vinden wij leuker haha ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zo even wat foto's toegevoerd voor de liefhebber
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom,
2 VR6'jes toe maar ![]() Leuke wagens heb je.
|
||||
|
||||
![]() welkom,geen pic van de GTD?
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier!
|
|
||||
|
||||
![]() haha euj dennisjuh jupzz je hebt t officieel te pakken:P kan niet wachten om de gtd onder handen te gaan nemen ookal zal t nog wel ff duren eerst die beide vr6jes maar eens uit elkaar halen:P:P when you need helpa call me
![]() |