|
||||
|
||||
Even een updatetje
Deze dame: en haar 3 zusters liggen nu te wachten in de gang om gemonteerd te worden Bij aankoop zaten er nieuwe Uniroyal Rainsports 2 in de maat 195/50 15 omheen... Deze gaan er af en moeten plaats maken voor me 185/45 15's omdat deze een beetje TE balon zijn waardoor ik niet laag kan Betere foto's komen zeer spoedig... De kleur, de randen en de dopjes komen niet mooi uit op deze foto... Maar kon de update even niet laten!
|
||||
|
||||
netjes mitchellhoe breed zijn ze?
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 10-03-2010 at 21:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
Standaard maten, 15x6,5J... Was er niet echt naar opzoek, maarja ik koop meestal dingen die ik niet zoek
|
||||
|
||||
Quote:
en andersom netjes hoor.....
|
||||
|
||||
nice velgje zal goed staan!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Zijn de plannen met je velgen?
|
||||
|
||||
mooi! ...en wat doe je met die ballonbanden, dan?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
Die staan te koop Net als de Sebrings Maar op de foto lijken ze wel heel extreem balon, in het echt is het een stuk minder... Zaterdag gaan ze wel op deze banden effe onder de auto omdat ik er Zondag mee naar Zandvoort ga... Zodra ik weer wat meer geld heb gaan de 185/45ers van me Sebrings er omheen... Nu even rustig aan doen
|
||||
|
||||
gooi je er geen bredere randen op dan?
omdat je van de week zei dat je nou voor hellaflush wou gaan?
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn geldboom groeit niet zo hard als de jouwe Komt wel, maar nu nog niet... Toen straks de boel wel even mooi opgepoetst, zal Zaterdag even wat betere foto's maken...
|
||||
|
||||
al groeide die van mij alleen nog maar
maar komt best goed dan,nou niet weer ineens verkopen he
|
||||
|
||||
Quote:
Morgen worden de Sebrings waarschijnlijk al opgehaald! Dus morgen de BBSen er onder proppen, schroefset wel iets omhoog draaien omdat deze banden iets dikker zijn... Nu is mij nog niet duidenlijk of die kerel ze met of zonder banden wilt kopen, mocht het zonder zijn dan gaan morgen de 185/45ers er al omheen! En anders bestel ik 4 nieuwe en MISSCHIEN wel 2 bredere achter randen
|
||||
|
||||
Net me auto op google streetview gezien voor het werk
|
||||
|
||||
100.000 Golfjes 1 op BBSen en bij mij past het weer niet... Het gaat om de zoals velen gebruiken BBS RM012... Het hart komt tegen de remklauw aan waardoor de boel niet past...
Iemand een goeie oplossing? Ben al opzoek naar een setje GOEIE spoorverbreders...
|
|||
|
|||
Te koop - spoorverbreders steek 4x100 , H&R 25mm
€50.-
|
||||
|
||||
wat voor klauwen zitten er bij jou op dan...
|
|
||||
|
||||
Quote:
PM... Quote:
De standaard remmen met Ferredo DS2500 blokken, ik denk dat die dikker zijn dan de gewone blokken...
|
||||
|
||||
ooh ok. Heb ook rm's liggen die nu een opknapbeurtje ondergaan. Toch maar is kijken of dat ook niet aanloopt. Heb VWII klauwen erop zitten.
|
|
||||
|
||||
vandaag gespot op de time attack..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
ik wou net zeggen gespot in zandvoort