![]() |
#21
|
||||
|
||||
![]() http://www.kevin20v.com/projects/go...ering-of-parts/
asjeblieft.. kevin gebruikte de motorsteunen ook..
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#22
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#23
|
||||
|
||||
![]() Hoeveel vermogen wil je op die 02a gaan zetten?? Ik rij zelf nu ongeveer 1 jaar met een 02a met Quaiffe sperdifferentieel en 200+pk's.
Maar voor circuit gebruik met veel meer vermogen zou ik gaan denken aan een 02j/02m van een golf 4 enz. |
#24
|
|||
|
|||
![]() Dank je Richard!
Quote:
Goh, In het begin zeker niet meer 200pk.. in de toekomst waarschijnlijk wel meer, maar denk dat 200pk al meeeer dan genoeg is om te beginnen. Tot hoeveel pk zou een 02a bak aan kunnen? Zijn er veel verschillen van een 02j en 02M ten opzichte van een 02A? |
#25
|
||||
|
||||
![]() 250pk+ moet zeker kunnen op de straat, maar als jij met met meer vermogen en bijv. slicks wil gaan rijden zou ik voor een sterkere bak dan een 02a gaan.
Wat mij betreft is 200pk uit een 1.8t in een mk1 meer dan genoeg, ik heb er al behoorlijk veel plezier aan gehad! ![]() |
#26
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Denk ook dat ik gewoon voor een 02a bak ga gaan, een 02j bak is wel een6 bak zie ik, zou dit veel leuker rijden? (dan doel ik vooral op circuit gebruik?) Edit: Een 02j /02M bak, zijn deze met de zelfde steekassen te gebruiken als een 02a bak? Last edited by brittjan : 10-03-2010 at 20:04. |
#27
|
||||
|
||||
![]() ik heb zelf ook een 02a en de eindoverbrenging van mijn bak komt uit op 257,7km/h in de 5, en in de 4 loopt ie 190km/h
![]() een 6bak is kwa lengte wat overbodig, zeker op een circuit, volgens mij kom je met zo'n o2j ook niet uit met die aandrijfassen van een scirocco... |
#28
|
|||
|
|||
![]() heb net ff zitten googelen, kwam EGV tegen, origineel geleverd op de seat leon 20Vt. misschien heb je er wat aan..
![]()
__________________
1984 Golf MkII 5-Drs ![]() 1999 Transporter 2.5TDI |
#29
|
||||
|
||||
![]() Je zou ook een 150pk FSI 6-bak kunnen zoeken. Die internals kun je in een 02a bakhuis bouwen. Of 02c dan kun je een haldex aan de achteras knuppen en gaan
![]() http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=48599 Last edited by RubenD : 10-03-2010 at 21:13. |
#30
|
|||
|
|||
![]() ben bezig met een auq uit een seat leon met 6 bak.
originele motorsteunen naar achter verplaatst ivm gewichtverplaatsing naar achter. omdat ik de beschikking heb over een complete donorauto, gebruik ik zo veel mogelijk origineel en pas alleen aan wat noodzakelijk is. origineel schakelhuis is ook geplaatst, computer en klokken reset en chip van JD heb mijn vorige g60 syncro verkocht incl. nieuwe brembo's die eigenlijk voor de golf 1 waren. denk dat ik voorlopig dus de g60 klauwen gebruik. in engeland zweren veel mensen bij een 225bam motor, las net nog effe het stukje in de pvw van die grijzen en die rode die afgelopen jaar ook bij mivw waren...
__________________
www.mivw.nl |
#31
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dan ben ik vrij zeker dat ik een gewone 02a bak ga aanschaffen ![]() Kan ook iemand mij duidelijk zeggen waar ik allemaal moet opletten bij het aanschaffen van een 20vt motor? Wat zou er allemaal bij moeten zijn precies? |
#32
|
|||
|
|||
![]() setje steunen om een 20vt met o2a bak er aan vast kan ik je wel leveren, duurt toch nog ff voordat je ze nodig hebt. gaat dan om 1x distributie steun en 2x bak steun.
als je een 1.5 of zwaarder koopt hoef je niks aan te passen aan je carosserie. kun je zo de steunen op je 20vt schroeven. motor in de takel er in laten zakken en bouten er door en hij hangt steld niks voor. als je wel een 1.1 of 1.3 koopt welke vaak in betere staat zijn ![]() |
#33
|
|||
|
|||
![]() je bent nodig.
een complete 20vt uit een golfje, a3, tt enzo +motorkabelboom en ecu bak gebruik je van een corrado of golf g60. setje steunen die ik je kan leveren. intercooler van een mb sprinter of vw lt radiateur van een oud type seat ibiza cupra dus de 2liter 16v zeg maar. mooie spal koeler die op de radiateur past. helezooi slangen om de boel passend te krijgen dat was het wel zo ongeveer. |
#34
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat is dit juist die EGV? |
#35
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Merci voor al deze informatie, ben ik heel wat mee! Zodra ik ga beginnen met het project neem ik contact op met je betreffende die steunen ![]() |
#36
|
|||
|
|||
![]() oja aandrijfassen van een scirocco 16v of van het latere type golf1 cabriolet ivm 100mm homokineten.
en een koppelingshevel van een t4 of je moet je koppeling hydrolisch laten[ wat ik persoonlijk had gedaan] ivm zwaar koppelen als je hem ombouwd naar mechanisch. |
#37
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En niet vergeten dat de uitlaat ook geen plug and play is....
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
#38
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tegenwoordig niet meer hoor; http://www.qpeng.com/ Daar vind je n hoop spullen om y je makkelyk te maken ![]() Suc6 ermee Gr Pim
__________________
Saugergroup [0][0] [0][0] Polo 6N Harlekin Golf 1 GTI PLUS 20V T sold |
#39
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik denk dat de downpipe het moeilijkste is? De rest vrij wel plug and play is? Bedank trouwens voor de link Pim! |
#40
|
||||
|
||||
![]() Downpipe's staan ook op die site.
Vorig jaar op edition 38 lag er 1 te koop voor iets van 80 pond ofzo.
__________________
Saugergroup [0][0] [0][0] Polo 6N Harlekin Golf 1 GTI PLUS 20V T sold |