|
||||
|
||||
villa cabrio
Mijn naam is micha en ben in het bezit van de volgende vwtjes:
VW golf 5 1.9 tdi blue motion 2008 VW caddy 1.9 tdi 2009 VW Golf 1 cabriolet 1991 vooral de laatste is mn hobby project, ik heb hem al 2 jaar en er is inmiddels al aardig wat verandert aan de auto, toch probeer ik een redelijk origineel uiterlijk te behouden d.w.z. kwa optische tuning op wat kleine dingetjes na geen plastic verbouwingen ofzo.... Ook doe ik deze cabriotjes wel slopen voor onderdelen, zo heb ik redelijk wat onderdelen op de plank liggen voor de golf 1 cabrio. Vandaag een voor mij vreemde eend in de bijt gekocht, wel VW een corrado 2.0 16v met voorschade ook deze zal aan mijn onderdelen fetish ten prooi vallen! Verder hoop ik veel kennis op te doen en de projecten van anderen te bewonderen! Ik ben al wel wat jaartjes actief op het cabrioforum, misschien dat sommigen mij daarvan wel kennen! mvg MiCHA |
|
||||
|
||||
Welkom!!
Enne, hele mooie cabrio zeg! Ben zelf ook bezig om mijn cabrio op te knappen. Maar die van jou ziet er erg gelikt uit! Have fun hier!
|
||||
|
||||
Welkom hier!
|