![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb een rechte pijp eronder die even dik is als mijn spaghetti spruitstuk (geloof 78 mm). Over de demper heb je gelijk maar ik kan niet een kant en klare demper vinden voor een jetta, in ieder geval niet nieuw. Ik ben daar dus ook zeker naar opzoek alleen moet deze dan wel origineel ogen dus het is allemaal lastig dus mocht iemand iets weten graag!
|
|
||||
|
||||
![]() na wat wikken en wegen toch maar besloten voor een setje oz turbo's te gaan. Nu maar op zoek naar een mooi setje! Denk dat dit mooier gaat staan!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ze gevonden! De oz turbo's die ik zocht. Heb ze op gehaald bij ralf in Ulft en ik moet zeggen dat ze super vet staan! Foto's zeggen meer dus oordeel zelf maar!:
![]() ![]() ![]() Heb ook nog een testrit gemaakt dit weekend met de jetta. Het blok voelt erg goed aan maar een aandrijfas heeft het wel begeven. Een kleine domper dit weekend dus maar dat maken we deze week wel klaar! |
|
||||
|
||||
![]() Staat heel goed! Dit is wel een echt gave Jetta geworden!
|
|||
|
|||
![]() Staat echt mooi zo, ook zo met deze bandjes vult mooi de kasten!
|
|
||||
|
||||
![]() mooi man , die wielen staan m goed.
|
|
||||
|
||||
![]() Op de wieltjes na een echte sleeper.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor alle leuke reacties! Als er natuurlijk dingen opvallen die verandert moeten worden hoor ik dat natuurlijk ook graag! Zo mis ik nog 2 leren hoofdsteunen bijvoorbeeld voor de achterbank, iemand enig idee waar ik deze kan krijgen?
|
|
||||
|
||||
![]() netjes die wielen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vet hoor, Jetta G60
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er erg goed uit, zie je vast welleens een keer rijden in de buurt!
|
|
||||
|
||||
![]() waar kom je vandaan dan?
|
|
||||
|
||||
![]() Staat hem erg goed Ernst
![]() Bandjes ook gewoon zo laten dan heb je nog mooi wat rubber om het vermogen op de weg te krijgen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() die bandjes blijven zeker er zaten nieuwe dunlop sp 9000 sport banden omheen en ik vind het wel heel zonde om die er af te halen daar komt bij dat ik me totaal niet stoor aan het feit dat ze misschien iets hoger zijn dan bij die c2's. Uiterlijk gaat er niet zo gek veel meer mee gebeuren. Hooguit een mooie rvs uitlaat en opnieuw laten spuiten in de originele kleur! Mocht iemand een goed(koop) adresje weten voor 1 van deze puntjes die ik graag nog wil veranderen dan hoor ik dat graag!!
|
|
|||
|
|||
![]() netjes man! Ziet er lekker uit met de OZ's!
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi project man, had hem nog niet gezien.
die oz velgen staan goed maar vond de c2's en vooral de ats classics helemaal niet gek staan. wat voor intercooler is dat eigenlijk die je hebt gebruikt? en had je daar genoeg plek voor of heb je veel moeten aanpassen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is een golf 2 g60 intercooler en heb er eigenlijk niets voor hoeven aanpassen. Hij past vrijwel precies tussen 2 balkjes van je voorfront. |
|
||||
|
||||
![]() Nah na lang wachten weer een tegenslag moeten verwerken! De binnenste homokineet aan de linkerkant heeft het bezweken. Gauw een nieuwe gekocht natuurlijk deze er op proberen te zetten liet ik hem vallen. Helemaal uit elkaar. Nog geprobeert in elkaar te zetten maar dat lukte niet. Dus maar weer een nieuwe besteld. Morgen komt ie binnen. Voor de zekerheid laat ik hem maar door hun op de as zetten. Dat was dus een nutteloze dag en 200 euro lichter helaas maar waar
|
|
||||
|
||||
![]() Vandaag dan eindelijk de homokineet erop gekregen! En gelijk even een testritje gemaakt samen met een golf cabrio van een vriend van me, ook g60. Hij rijdt lekker en pakt hem snel op en voelt snel aan! Ben erg blij! Hier effe wat fotootjes.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het is een tijdje geleden maar nu is er toch weer een update! Met het nalopen van alles kwamen we toch nog wat probleempjes tegen. Er zaten namelijk veel kabelbreukjes rondom de stekkers van de motorkabelboom. Deze hebben we er allemaal tussenuit geknipt en de draden weer mooi op elkaar gesoldeerd. We moeten nog 2 dingetjes solderen. Daarnaast heb ik besloten om een corrado achterbank erin te zetten ipv deze achterbank. Dus er staat nu een leren golf 2 achterbank te koop! De corrado achterbank is onderweg
Ik hou jullie op de hoogte! |