|
|||
|
|||
Quote:
Weet niet hoe laag. Hulpveren zijn er tussenuit en bumpstops ingekort. Voor nog 2 a 3 cm schroefdraad over denk ik en achter nog een stuk meer. Raakt bij mij bijna elke bocht Quote:
Thanks voor je reactie, zulke positieve reacties had ik niet verwacht Vind het zelf erg geslaagd en is leuk dat ik niet de enige ben |
|
||||
|
||||
vraagje,welke et-waarde hebben jouw turbo's en hoe breed zijn ze?
staat echt super goed bij jou,had alleen dezelfde kleurencombi in gedachten....
|
|||
|
|||
Quote:
Ik dacht 7J et 15, maar degene die ze opgeknapt heeft dacht 7,5J. Gewoon doen die combinatie, zal je heus niet elke dag tegen komen |
|
||||
|
||||
ik denk ook dat er 1"randen opzitten,aan de vorm te zien....
belangrijk voor mij is de et-waarde,die is bij mij ook 15.heb nu dus een mooi beeld hoe het staat,die van mij worden iig breder ik heb er ook de originele naafkappen bij,dus exact hetzelfde word het niet iig bedankt voor de info
|
||||
|
||||
velgen zien er super uit
|
|||
|
|||
Quote:
Danku Vrijdag Jetta gewassen en gepoetst. Heeft daarna tot vandaag onder de carport onder z'n slaapkleedje gestaan. Vandaag naar de MWM VW-Speed geweest. Wat foto's: Vuil: Mijn schuimbuks Lekker kleurtje: Gewassen, gekleid en gepoetst: Op de midwintermeeting, thanks voor de gemaakte foto's: Meeting was wel aardig, beetje koud en flinke entreeprijs:s |
|
|||
|
|||
Hij stond er weer dik bij vandaag man !
Ga je ook naar Wörthersee dit jaar ?
|
||||
|
||||
Echt een vette bak, en die velgen staan ook gewoon fantastisch
|
|
||||
|
||||
Stond er mooi bij, wielen doen hem goed!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja jammer dat je niet met de jouwe was, maar zie ik dit jaar zeker nog wel.. Ga helaas niet naar der See, moet er wel nog een keer van komen. Quote:
Thanks Gertjan, jouw rode Passat niet gespot vandaag... Quote:
Danku |
|
||||
|
||||
1 van mijn favoriete jetta's! heel dik
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
beste ,wat is prijs van de wagen als je hem zo wegdoen
ik heb veel intrese |
|
|||
|
|||
Stof van dit topic er is afblazen.
Jetta is niet veel (lees niks) aan gebeurt, buiten heel af en toe is uit laten. Wel andere wielen onder m'n daily. Reed na de 19 inch RS861 al dik een jaar met de originele 16 inch en was het beu. Dus wielen gekocht (thanks Henk ), liggen nu met behulp van 15 en 20 mm adapters en 225/30/20 Vredesteins onder de V5: Commentaar is welkom, zowel positief als negatief. Sommige zullen het te groot vinden, ik vind het super. Komt rondom nog wel wat lager, alleen eerst moeten de wielkassen voor omgerold worden. |
|
||||
|
||||
,ik vind het helemaal super
|
||||
|
||||
Slagschip!
|
|