|
|||
|
|||
krakend onderstel 3bg
Hallo,
Heb sinds kort een Ta Technics schroefsetje gemonteerd onder mijn passat 20vt. Hij was al verlaagd met veren,maar schokbrekers waren versleten. Het nieuwe setje rijd super, maar sinds montage van de schroefset kraakt het onderstel voor bij het inveren(niet bij het sturen) Het lijkt uit de schokbrekers te komen, kan dit? Zou het vreemd vinden dat het de draagarmen zijn aangezien dit geluid ervoor de schroefset niet was. heeft iemand dit ook gehad? wat zou het kunnen zijn? veerpootrubber(lager) heb ik niet vervangen |
|
|||
|
|||
Dit geluid heb ik ook bij mijn 35i bij de voorste schokbrekers.
Net alsof de draagarmrubbers slecht zijn maar dat is niet het geval. Achter is er al een lek na 4 maanden. Is ook een TA Technix set, voor mij de laatste keer. |
|
||||
|
||||
Het kraken van de draagarmen is een kwaaltje van die Passat's, A4's en A6en.
Dit is wellicht een interessante oplossing voor je: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...em=330409140556 Of de standaard kit, die je uiteindelijk vaker zult moeten vervangen. |
|
||||
|
||||
waarschijnlijk de rubbers van de stabilisatiestang heb dit ook gehad en meerdere forums bezocht.
dealer wilde eerst alleen w40 spuiten echter dit is tijdelijk |
|
||||
|
||||
Laat ik nou precies het zelfde hebben met mijn 3bg en TA technis schroefset. Voor mij ook de laatste keer.
p.s. heb je trouwens al eens gekeken naar je draagarmen, die zijn bij mij ook vervangen.