|
||||
|
||||
Hey hangt echt goed laag zeg
|
|||
|
|||
ding gaat echt de goeie kant op
|
|
||||
|
||||
Vanavond even omhoog schroeven en de lelijke velgen er weer onder, morgenochtend naar de garage voor (hopelijk) apk En ik moet meteen even een nieuwe radiateur halen |
|
||||
|
||||
ben je door je vaders land gecrossed
|
||||
|
||||
blijft ie met de carbage run ook zo laag dan?
denk dat je dan in schiedam aankomt met half hongarije voor je uit
|
|||
|
|||
Nouw, technisch gezien komen we niet door Hongarije. En we gaan er nog 16'' velgen onder zetten, Borbet A bij voorkeur Dus ... daar winnen we ook alweer terein/ hoogte mee.
En morgen eerst maar eens APK trouwens |
|
||||
|
||||
Hm, toch maar iets omhoog gezet, voor de apk en voor de aandrijfassen en stuurstangen |
|
||||
|
||||
Vanochtend ben ik even bij de apk turk geweest
De waslijst (ik quote van het briefje wat er bij zat): -achter uitlicht -kachel werkt niet (klopt, vergeten stekkertje van de blower terug te doen ) -ruitvisserbladden -akku vast zetten -ra band vernieuwen -onderkant tektieleren (waarschijnlijk is er wat afgeschraapt ) -l+r draagarmrubber vernieuwen -r. stuurhuishusje vernieuwen -v. remblokken -lv wiellagger afstelen -koplampen afstellen -co afstellen En dat was de apk kuering Draagarmrubbers, stuurhuishoes en remblokken heb ik al nieuw Nog een beetje knutselen dus |
|
||||
|
||||
Zo, vanavond dacht ik even de remblokken en draagarmrubbers te vernieuwen.
Is allemaal gelukt, alleen wou aan de linkerkant de fuseekogel met geen mogelijkheid los, waarbij ik mezelf heel hard voor m'n kop gemept heb met een koevoet Foto voor de liefhebber, ik waarschuw wel, het is 1 van m'n ergste http://i281.photobucket.com/albums/...oep/Afb0224.jpg Deze waren niet zo goed meer Deze wel Nieuwe blokjes En de oude waren wel aan vervanging toe Ik had nog wel 1 mazzeltje vanavond: Ik denk, hee wat een gekke bout Is het trouwens normaal dat je amper remdruk hebt na het monteren van nieuwe blokken? Ik heb die zuiger gewoon naar binnen gedrukt, of heb ik nou weer wat gesloopt |
|
||||
|
||||
paar keer pompen werkt ook niet? Remdruk blijft laag?
btw. Goeie foto!
|
|||
|
|||
mooie foto gertje schade aan je hoofd valt mee toch? (p.s. is je kapper dood )
|
||||
|
||||
Wiellager voor afstellen!? Volgens mij valt daar niet veel aan af te stellen, zijn toch casette lagers?! Ik wist niet dat tectileren onder APK viel
Je bent overigens aardig opgeknapt van die koevoet!
|
||||
|
||||
ik zat nog te twijfelen of ik die foto zou bekijken, god wat heb ik er spijt van
|
||||
|
||||
Remdruk is trouwens weer terug, ik moest blijkbaar gewoon een paar keer remmen Remt wel een stukje beter nou Dat wiellager afstellen vind ik ook een beetje vreemde zaak, ik ga er zo eens even aan voelen, volgens mij heeft ie zich vergist met achter. Want die maakt namelijk wel herrie |
|
||||
|
||||
En het wiellager linksvoor is ook vervangen, ben even met het (zeer roestige) fusee bij het landbouwmechanisatie bedrijf hier in de buurt geweest.
Die hebben een nieuw lager erin geperst Nu hoef ik volgens mij alleen nog het stuurhuis hoesje en ruitenwissers te vervangen en de koplampen af te stellen |
|
||||
|
||||
Dat heeft zeer gedaan...
|
|
||||
|
||||
Zo, stuurhuishoesje en ruitenwissers zijn vervangen, heb een wiel gestolen van de Golf Variant van Rutger z'n moeder (eentje met wel genoeg profiel ) en morgen gaat ie weer naar de turk om goedgekeurd te worden (hopelijk )
|
|
||||
|
||||
En goedgekeurd
|
|
||||
|
||||
Proficiat kerel!