|
|||
|
|||
BlueMotion II
Na mijn passat 35i verkocht is , waren we op zoek naar een leuke opvolger
paar puntjes moesten er op zitten volgens de eigenaar Airco , opendak , en moest ruim zijn om 2 kids te vervoeren , en geen "oud" ding Daar mee op zoek gegaan , en gevonden Passat V5 125 Kw variant bouwjaar 2001 inkie bleu parel Opties wel of niet standaard : Regensensor , Cruise control , Climacontol , Glazen schuif kanteldak , Elektrische ramen voor & achter Naar mijn idee een leuke basis om wat plannen mee te proberen al moet de auto wel toegankelijk en rijbaar blijven voor 4 volwassenen volgens de eigenaar (mijn vrouw) betere foto's volgen .... |
|
||||
|
||||
3 Best Genoch!!
|
||||
|
||||
mooie auto en kleur,hier kan rika wel mee te shoppen ruimte zat
|
|
||||
|
||||
Mooi!
|
||||
|
||||
VETTTT 16" wieldoppen!
Is wel erg modern Alberto hjer! Moai weintsje dat wol.
|
||||
|
||||
Mooie wagen alberto en zon v5 rijd echt super mijn vriendin heeft ook zo eentje als daily alleen dan een automaat. Weet niet hoeveel die gelopen heeft maar hou wel even de ketting in de gaten bij zo vijfpitter want die van ons heeft er al afgelegen en dat is een duur geintje.
|
|||
|
|||
Quote:
16" winterdoppen geen gezicht maar oke ...voor de winter makkelijk modern is het zeker moet er erg aan wennen , je hoord niks Quote:
automaat is zeker lekker , en kwa ketting , wist ik er van |
|
||||
|
||||
Vet ding!
|
||||
|
||||
Mooi ding, combi V5 met automaat lijkt me heerlijk (maar mijn portemonnaie niet ) De auto past alleen niet echt bij jou gezien je autohistorie
Misschien dat je vrouw er op gokt dat je deze met rust kunt laten
|
|||
|
|||
mooie wagen alberto, 19", zakken en klaar!
edit :http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=66596
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) Last edited by jetta mk1 '82 : 26-02-2010 at 14:57. |
|
||||
|
||||
Dikke bak Alberto!
|
|
||||
|
||||
Mooi auto Jongeuh! En die wielen
Die schreeuwen om eronder !!!!!!!!
|
||||
|
||||
Dan ben ik je hierin tegengekomen! Zag in een flits het logootje in de grille.
Mooi ding Alberto, zeker met deze motor en automaat en het schuifkanteldak, wat ik persoonlijk altijd wel een érg fijne optie vind! Ben je ook van plan om voor het chroompakket te gaan? Kan je wel een eindje op weg helpen, heb hier een nette strip voor de rechter achterdeur liggen en rechstachter in de bumper, mag je zo wel hebben.
|
||||
|
||||
leuk ding alberto,benieuwd wat je hiermee uit gaat halen
|
||||
|
||||
Wat is dit Alberto, zo'n nieuw ding.
Ja ik begin er weer over. Ooit heb jij gezegd, dat jij niet van die nieuwe bouwjaren kocht. Grapje. Mooie auto en hele mooie kleur. René (Tiefleger)
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit Alberto, hier kun je vast ook wel weer wat moois van maken. Daar zit ik niet overin .
Veel succes met deze fijne 5 cilinder
|
|||
|
|||
Huh?? En waar stond de V5 vanmorgen?? Heb hem niet eens zien staan bij je?
Mooi ding trouwens. |
|
||||
|
||||
He Arnaud, mocht Alberto geen belang hebben bij de chrome-strips dan hou ik me aanbevolen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hij heb al ff gePB't, wilde ze graag hebben. In eerste instantie hou ik aanvullende delen voor Alberto achteruit, mocht ik wat tegenkomen wat hij al heeft dan ben jij de eerstvolgende
|
||||
|
||||
Quote:
mem was naar de winkel Quote:
ik weet het René , denk er ook nog steeds zo over rijd super , kan er niks van zeggen . maar toch , maar ja moeke wil ook wel eens wat Quote:
nou ff wat recht zetten , deze is gewoon met schakelbak , maar weet wel dat de volgende zeker auto maat wordt mijn vrouw weet beter , Quote:
is onderweg:..... @ Wytze , ze zijn verkocht ,maar staan er zat op MP ... wel nette prijs trouwens Last edited by Alberto : 26-02-2010 at 22:40. |