|
||||
|
||||
Quote:
Die had ik nog liggen. Vind het wel een mooi contract hebben met het chroom en en de zwarte biezen. Later misschien nog rubbers erin met chroom.
|
|||
|
|||
En toen lag het een tijdje stil...
Wat zijn de vorderingen nog op dit moment? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben zaterdag nog even wezen kijken, ook al werd er niet gewerkt, maar er zijn genoeg vorderingen geweest deze week, zover ik kon zien.martijn zal het wel druk hebben, en geen tijd hebben om het topic bij te houden.....al met al, gaat het zeker de goede kant op met de keef! |
|
||||
|
||||
Zal dit weekend weer wat foto's posten.
-Electra op een haar na klaar! -Tapijt erin -Achterbank erin -interieurverlichting erin -Ruitenwissers werkend -Achterpanelen erin -En nog verder gewerkt aan deuren.
|
||||
|
||||
Even weer een paar foto's!
Laatste weken weer heel veel kleine dingen gedaan. Wat nog te doen: -Een deur geassembleerd, beide deuren hangen. Dit valt echt vies tegen! Past voor geen meter. Maar komt helemaal goed. -Electra werkwerken -Linksvoor spatbord monteren -Kofferklep monteren -Stoelen monteren -Vooruit monteren -Versnellingsbakolie Daarna APk, taxatie en klein beurtje..... Klaar!
|
||||
|
||||
wat een projecten
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Misha, hoe is het met je air?
|
||||
|
||||
blijft gaaf deze kever
|
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal gaaf uit Martijn!
Quote:
hij zou gister klaar zijn, dus als het zo is gegaan staatie op de oprit
|
||||
|
||||
Klopt hij staat thuis inmiddels.. straks even wat foto's gaan maken
Ampi, ik ben zaterdag zoieso ook in Oijen dus dan kan je 'm ook zien! Ik had trouwens wel wat minder nieuws gehoord Ampi
|
||||
|
||||
Jezus! Super nieuws... De deuren passen toch wel! Na flink wat afstelwerk en lompe boerenkracht (laat die deuren maar eens lekker kraken was de gouden tip!) Passen ze super goed!
Zo is het mindere weekend omgeturnd naar geweldig weekend!
Gonna Mis'ha... Last edited by martijnvanderh : 05-04-2010 at 17:22. |
|
||||
|
||||
Super!! As zaterdag zal ik ook nog eens wat foto's maken
'T einde is nu echt vort in zicht Ampi, waar kan ik me inschrijven voor een tourtje?
|
||||
|
||||
gaaf hoor, toch gelukt, super!
Had pag 1 tm uhm 11, 12 nog nooit goed gelezen maar je hebt echt lekker werk verricht. Ik kan van jullie nog een hoop leren, wat nog wel nodig is ivm voorbereidend werk aan motorruimte etc van mn golfje.
|
|||
|
|||
Echt een super vet project!
Moet volgens mij een onwijs vet gevoel zijn dat de keev bijna klaar is na 2,5 jaar! |
|
||||
|
||||
Begint echt mooi te worden kerel! Super project!
|
||||
|
||||
Bedankt iedereen! Geloof me... Dit is een poosje de leukste fase geweest... het opbouwen! Nu duurt het me allemaal te lang en kan gewoon niet wachten om te rijden!
Ben helaas beperkt aan het weekend om eraan te bouwen... maar Mei 2010 is zeker nog te halen!
|
||||
|
||||
Hopsa!
|
||||
|
||||
Thanks man!
|
||||