![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor een kameraad vraag ik bij deze of iemand de geschiedenis, of dergelijk info heeft van deze mk2
![]() http://link.marktplaats.nl/320312384 bvd mvg mathijs homburg |
|
||||
|
||||
![]() Hoi,
ik ken deze auto en eigenaar. Is n nette auto en n net blok, loopt erg goed. Carroserie is ook erg netjes, op 1 minpuntje na. De voorparavan vertoont wat blazen, zou n aandachtspunt zyn. Is geen verkeerde auto. Hoop dat je hier wat mee kan, anders ff n belletje naar de eigenaar doen hé ![]() Gr Pim
|
||||
|
||||
![]() Oke dankje voor de info.
Me maatje had hem al gemaild maar nog nix terug gekregen. Parafan is geen probleem. Verdere info is welkom. mvg mathijs |
|
||||
|
||||
![]() Hebben de eigenaar telefonisch te woord gehad, topic kan dicht tenzij iemand nog info heeft van eerdere eigenaren.
mvg mathijs |
|
||||
|
||||
![]() De jongen die hem destijds heeft gebouwd is een kameraad van mij, en de nieuwe eigenaar heeft zo te zien het motormanagement verandert, want deze liep toen hij is verkocht op digifant1 van een G60.
Zal nu vast een hele verbetering zijn ( hoop ik, want digifant op een 20vt is het simpelweg niet ) |
|
|||
|
|||
![]() Beetje erg optimistisch vermogen...
Met een K03S red je misschien NET 250pk, maar dan loopt de turbo al ECHT op zn max.. Verder wel een mooie wagen!! |
|
||||
|
||||
![]() @oakgreen20vt bedankt voor de info mocht je meer weten aangezien hij van een maatje is geweest zou je me kunnen pm,en.
Heb het doorgegeven aan me kameraad. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb zelf de remset nog te pas gemaakt voor de auto, mocht je maat nog specifieke dingen willen weten stuur dan ff een pm, dan laat ik het je wel weten |