|
||||
|
||||
Quote:
Moet wel lukken hoor, ik had voor een ET-waarde van 16 geloof ik en bij de RM is dat een stuk lager volgens mij. Ik zou alleen wel een smal bandje kiezen om aanlopen te voorkomen. Als ik op een wat hoge snelheid een kuil of bobbel in de weg tegenkwam lieg het een beetje aan. |
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb op mijn eerste polotje bijna dezelfde combi gehad.. weitec 60/40 icm koni geel reed super.. en idd de prijzen van die schroefsets is echt een beetje idioot.. als je een beetje handig bent kun je ze voor dat geld ook zelf maken... |
|
|||
|
|||
@ Jazzbleu thanks man, ik heb nu alleen al 40-40 besteld. kijk eerst hoe dit gaat staan en anders kan ik altijd nog een setje 60 mm veren eronder schroeven. ik weet mijn Et waarde niet weet jij of dat bij de rm's in de binnekant van het hart staat?
@ Jellehier Okee tof. ben echt benieuwt waneer ik de set binnen krijg. had wel verwacht dat het super zou zijn. mag ook wel voor die merken... Thanks mannen
|
|||
|
|||
Waar blijven de foto's Jannekepolo???
of is de set er nog niet?
|
||||
|
||||
Quote:
ET-waarde staat bij de RM's volgens mij achter de dop, rondom het naafgat? Ik heb inmiddels 3 setjs RSen gehad en stond bij alle 3 daar. Even kijken dus . |
|
|||
|
|||
Quote:
hahah, genoeg info leees ik alweer! super bedankt!! deze vrijdag ga ik de set 60 40 monteren en direct uitlijnen. uiteraard besteed ik dit NIET uit. vrijdag avond even netjes wassen, en de foto's online zetten!! Groeten Harmjan.. |
|
||||
|
||||
Quote:
wow dat is een bult knaken idd. Dan is dit idd een goede keuze
|
|||
|
|||
mijn setje wat er morgen onder komttt
|
|
|||
|
|||
sorry, beetj grooot merk ik!! maar dat is em, en morgen meer foto's van het eronder zetten, en het resultaat
|
|
|||
|
|||
wat is dit voor een merk?
|
||||
|
||||
Quote:
Het is nu zaterdag Kom op met die verlaagde polo
|
|||
|
|||
zo hehe, de set zit eronder!! wel lekker stug maar goed hierbij de foto's van het monteren en het resultaat!
voorkant verlaagd achterkant uitlijnen Uitlijnen resultaat |
|
||||
|
||||
leuk zo
|
||||
|
||||
staat mooi zo
maar is het niet verstandiger om te wachten met het uitlijnen omdat een nieuwe set altijd nog een beetje zakt ? dat heb ik teminste begrepen toen ik mijn nieuwe schroefset eronder kreeg. |