|
|||
|
|||
B-ram
Uit verveling toch maar eens fatsoenlijk voorstellen!
Ik ben Bram 21 jaar. En kom uit Marrum in het hoge noorden van Friesland! Bij een aantal van jullie hier al wel bekend! Ff een foto van mij en mn (ex)wagen(s). Dan mn auto's: Begonnen met een Jetta mk1 1.3 1984 Toen een Mk2 G60 1991 Toen tijdelijk ff een golf mk2 uit 1990 1.6 gekocht voor paar knaken! En nu rijdt ik in een Jetta mk2 1985 TD Plannen hiermee niet al te gek. Ben nu ff bezig met een setje BBS RN op te knappen. Die moeten er dan onder. En dan voornamelijk sparen voor een eigen huis!. Gr Bram |
|
||||
|
||||
Hoi Bram!
Welkom, en een paar super auto's heb jij gehad! EDIT; en die je nu hebt ook uiteraard! |
|
||||
|
||||
Welkom hier!
|
|
||||
|
||||
welkom bram, de witte jetta 1 vond ik super gaaf
|
|
|||
|
|||
he bram
de jetta wordt ook wel weer mooi hij ligt in ieder geval weer laag hoor je wel weer een keer langs toeteren |
|
|||
|
|||
He bram dikke jetta die witte type 1
Golfje 2 g60 is (was) ook vet waarom heb je die weg gedaan? Last edited by wobg60 : 23-02-2010 at 18:16. |
|
||||
|
||||
welkom hier
|
|
|||
|
|||
danke iedereen
@ wobg60: die is weggegaan omdat het mn daily was en ik bezig ben met sparen. Dat gaat niet met een G60 en mijn rijgedrag:P @ ronald. Ik vind em nog lang niet laag genoeg. Komt binnenkort wel Jij hebt ook weer andere wielen? En woon je tegenwoordig samen ofzo:p. HOme alone zkr...hele dagen achter de kalkoen aan haha:P Last edited by B-ram : 23-02-2010 at 18:22. |
|
||||
|
||||
Hey Brammmmmmmm
Hoe is het daar jonge ? Nog wat vorderingen met de jetta? Gr Siep |
|
||||
|
||||
welkom en have fun hier op het forum
|
|
|||
|
|||
ja gaat best hier. Geen vorderingen aan de jetta. STaat er echt bij als een hok op het moment. Binnenkort maar weeres ff wat tijd in steken. Ff die andere wielen eronder zodat ie tenminste echt laag kan!
|
|
|||
|
|||
Update hiero. BBSjes liggen eronder. Gaat nog wel iets zakken morgen denk ik.
Voornamelijk bezig met mn huis wat ik net heb gekocht dus staat die ff op een laag pitje! fotootjes..let er btw niet op hoe die der voor de rest uit ziet. Kom er niet aan toe. Binnenkort ff naar poetser brengen. En onderlatje van gril nog spuiten. Mn grill is gwn gejat laatst:@.