|
||||
|
||||
Quote:
Indd Gijs, ik heb het al eens mee gemaakt met een 307. Ik zal hiereens naar gaan kijken.
|
||||
|
||||
Quote:
Wat ik in het verhaal bedoel is dat de G60 nokkenas die ik gekocht had toch een beetje teveel ingesleten was(en daardoor niet goed). Ik heb er toen een (goede gebruikte)G60 nokkenas ingezet......dat zijn de "scherpste" origineel geleverde nokkenassen voor dat type motorblokken(voor zover ik weet).
Voorzitter't Team VW-Speed.nl My Project : http://www.volksforum.com/forum/sho...5&highlight=ABT Last edited by dragracer : 07-02-2010 at 23:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
Knaap, in je post stond toch "Correct me if I'm wrong"...!? Nou, dat deed ik dus.. De eventueel los zittende schotten kunnen de doorgang van de uitlaatgassen negatief beinvloeden. Dit heeft hetzelfde effect als de ring in de uitlaat van je scootah van vroegert gozert.. De 1600 carb motor in mijn oude Passat 32b was best snel (72pk). Heeft denk ik ook een beetje met "toeval" te maken, zoals Arjen ook aangeeft.
|
||||
|
||||
Quote:
Gaaf topic! bedankt voor de info! Ik laat het toch maar even bij me std blokje. Ik zat te denken aan een vr6 blok of een ABT blok.. maar we zien wel. Nu even verder met de T2.