|
||||
|
||||
Mooi, mooi, mooi Wim!
Die knippers, waar heb je die vandaan? toevallig nog een set donkere achterlichten over? |
|
||||
|
||||
die kun tje op het scirocco forum bestellen of op ebay maar kosten wel over de hondert euro
|
||||
|
||||
Quote:
http://cgi.ebay.de/WEISSE-Blinker-B...=item5636c4733f Et Voilá, Witte knippers |
|
||||
|
||||
Ik heb ze idd via Scirocco forum. en kosten daar 120,- exclusief verzenden.
Ik heb geen achterlichten over nee!
|
||||
|
||||
jee wim, al even niet gekeken hier maar wat een mooi resultaat heb je daar zeg!
succes met het opbouwen (vind ik ook het leukste deel )
|
||||
|
||||
Dank je! Vind het opbouwen zelf ook erg leuk!
Bouw over het algemeen wel nette mooie crossauto's. Maar die moet je meestal na een jaar wegbrengen naar de oudijzerboer. Maar dat hoop ik met deze niet te doen! heb al een paar reacties gehad van: Word dat je nieuwe crossauto? Hier ga je toch niet mee crossen! Maar ik heb dus zaterdag middag de auto opgehaald van de bekleder. Eerst het paneeltje van het electrische schuifkanteldak gemonteerd! En vandaag bezig geweest met de gordels en bedrading monteren. Zodat de achterpanelen erin konden, en even los de achterbak erin gezet. En even de grille met koplampen gemonteerd. Toen de voorstoelen los in de auto gezet en nog wat losse spullen in dozen in de auto gezet. De auto stond nog op de kar, en heb hem vanmiddag naar de stalling gebracht. Nu ga ik eerst mijn crossauto bouwen. En dan ga ik beginnenen aan de motor van de Scirocco op te bouwen. En een achteras met schijven op te knappen, en de velgen af te maken, De bedoeling is dat als de crossauto klaar is, dat ik de Scirocco ga ophalen en dat alles klaar staat om gemonteerd te worden..
Oldy: VW Scirocco LS '74 Daily: Audi 80 2.8 Quattro Project: VW Scirocco GT(i) Last edited by Wim. : 07-02-2010 at 23:40. |
|
||||
|
||||
Die gaat heel mooi worden..
Super Wim. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
mooi hemeltje wim
En nu maar dikke crossaudi bouwen zal nog ff je velgen langsbrengen |
|
||||
|
||||
Gaaf, ziet er weer super uit!!
|
|
||||
|
||||
Dank jullie wel!
En je hoeft niet te haasten hoor Eric, heb al problemen qua ruimte!
|
||||
|
||||
Blijft mooi zo'n model...
|
||||
|
||||
Trouwens is dat totaal nieuwe binnen bekleding? Bij wie laten doen als ik vragen mag.. (graag PN)
|
||||
|
||||
Dank je wel, heb het bij MVL in Zwaag (Noord-Holland) laten doen.
|
||||
|
||||
Erg netjes zo.
Alleen even een kleine tip: Gooi die oranje knipperlichtbolletjes weg, die geven een oranje gloed af in je knipperlicht en dat is wat je (volgens mij) juist niet wilt met die witte knippers. Hier in Raalte, bij de automat, hebben ze van die chromen knipperlicht bolletjes. Dan ben je van die gloed af. |
|
||||
|
||||
ziet er super uit zo!!
wat heb je gebruikt voor dat electrische schuif/kantel dak? daar zat ik nl ook al aan te denken
|
||||
|
||||
@ RubenD, ik dacht er zelf ook aan.
Maar zal even kijken naar die bolletjes dan, die zijn wel gewoon oranje dan? @ Campion, het viel mij erg tegen hoeveel werk het nog was. Het lijk zo plug and play, maar dat is het dus niet! Ik was al begonnen en dan moet je het afmaken ook hé Het komt zoals in me topic beschreven uit een Audi 80.
|
||||
|
||||
issie al af?
|
|
|||
|
|||
Wim,
Die witte hemel met de blauwe lak, topkeuze!! Echt wat een lekker bakkie gaat dit worden zeg...
|
||||
|
||||
Hij is nog niet bepaald af nee! Ik moest de rocco in de hoek zetten omdat mijn crossauto af moest. Daar ben ik het hele seizoen druk mee geweest en na het crossseizoen ben ik naar Australië vertrokken, dat was 7maanden geleden Ik zit nu net in Hongkong en ga nog 2 maanden door Thailand-Laos-Vietnam-Cambodja reizen.
Maar mijn doel is als ik thuis ben wel zoveel mogenlijk tijd in de Rocco te stoppen want die moet ook eens af! Ik heb al wel nieuwe plannen gemaakt, maar weet nog niet echt of alles haalbaar is. Voornamelijk qua budget! Dus voorlopig nog geen updates van mijn kant
|
||||
|
||||
ja ff terug komen en afmaken die hap, niet ons een beetje lekker maken met een update van lik-me-vestje :P