|
|||
|
|||
Llapin
Hallo,
ik heet Julien maar rustig vrienden van de WPG noemen mij "Lapin", voor reden dat ik zal later uitleggen misschien mensen die met de WPG naar VW Days, VAG Fest of Wörthersee zijn geweest kennen mij (gazman, regi, borre, den dizze...) Ik ben altijd bezig picobello electro nummers draaien met mijn computer Vroeger had ik een Mk1 1.6 GTI, zwart met ronal LS Velgen : Nu ben ik een week bezig met een Mk2 Scirocco, 24 jaar oud, 1ste eigenaar, just 100.000km, 1.8 90pk. Scirocco mk2 is een "Boeiende basis", omdat iets proper en mooi te doen is echt moeilijk, en dat kan snel te ver in de "bad taste german tuning touch" vallen! Dit week zal het verlaagd zijn, en ik ben al ok zoek voor 14duim bredere mk2 gti velgen, 15" schmidt modern line ofwel BBS RM... ...Ik ben franstalig dus sorry voor de fouten
|
|||
|
|||
Hee leuk, een naamsgenoot (ik heet ook Julien). Dat kom ik niet vaak tegen. Mooie MK1 heb je gehad, echt helemaal mijn smaak. De gegevens van de Rocco klinken ook goed: strakke en nette bak!
Welkom hier en veel succes met de Rocco! Last edited by KJ-Golf : 01-02-2010 at 14:27. |
|
||||
|
||||
Woow, gave golf!! En weer een scirocco op het forum erbij is altijd goed!
Fouten, welke fouten?! |
|
|||
|
|||
welkom,
aan je golf te zien gaat het helemaal goed komen met die rocco denk ik zo, ik zou alleen zelf geen bbs velgen monteren, ze zijn wel mooi maar, je ziet ze veel te veel. groeten jappie |
|
||||
|
||||
Welkom!
Die Golf was ontzettend gaaf, dus ik verwacht van die Rocco eigenlijk hetzelfde. Enne... als Fransman lijk je het Nederlands beter te beheersen dan veel echte Nederlanders hier op 't forum. Ik begrijp tenminste prima wat je bedoelt.
|
|||
|
|||
Quote:
voor de BBS RM ga ik totaal akkoord, maar ne rocco moet echt klassiek wielen krijgen (en geen andere uitrusting meer)...veel van dit modeel zijn echt johnnybakken en veel wielen die bvb op en golf mk2 mooi zijn zullen echt niet passen. Ik heb al op versch. websites gezocht en mk2's zijn echt NOOIT perfekt. Er zijn altijd tupperware onderdelen of german testarossa look-a-like dingen dat ik echt niet hou 3 maatregelen dus : -klassiek - breed - laag
Nevermind. Last edited by Llapin : 01-02-2010 at 16:41. |
|
||||
|
||||
Welkom!
neem aan dat je http://www.sciroccoforum.nl/ al gevonden had? Lapin: dat is toch konijntje ofzo? heeft zeker met je frequentie van vrouwen te maken? |
|
|||
|
|||
Quote:
BEdankt voor de link! Vroeger was mijn nickname "Injectedrabbit", dan hebben lidden van de WPG met "Lapin" veranderd (en dat is inderdaad de traductie van konijntje )
|
|||
|
|||
Vanmiddag ben ik bij Raceland geweest. Vanavond zal de Rocco verlaagd zijn, met U.S. sidelights. Voor de rest ben ik nog op zoek voor velgen!
|
|||
|
|||
This is it. Eerst was het 4cm lager maar banden waren dichtbij veren. Ik zal vandaag 5mm "spacers" (sorry, nl vertaling ken ik niet) zo kan ik 4cm lager gaan op het moment heb ik 195-45 mk2 GTI wielen, mijn eigen wielen zullen snel breder zijn (8 en 9" denk ik)
Nevermind. Last edited by Llapin : 05-02-2010 at 09:41. |
|
||||
|
||||
Welkom hier!
|
|
||||
|
||||
Welkom!