|
||||
|
||||
Quote:
Ja zoals je kunt zien was het 02.00 toen we stopte. waarom ben je niet even binnen komen lopen? had je een flesje kunnen drinken. Vandaag weer wat gedaan. Nog wat kabels aangesloten en de rechterkant van de wagen helemaal kaal gemaakt. wat een k*t werk om die chroom strips los te krijgen. ik hoop dat ik nog wat delen nieuw kan krijgen want niet alles is meer in zo'n goede staat. zeker de rubber afdichtings strippen van de ruiten hebben het de afgelopen 30 jaar zwaar gehad. Gr
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Lachuh!!
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, en wielspin
|
||||
|
||||
leuk flimpje moeten we vaker doen.
het schiet lekker op nu alles is kaal nog een paar kabel uitzoeken en solderen. deze week weer een beetje doen als ik niet te gaar ben van het werk anders wordt het volgend weekend. grtz eddy
|
||||
|
||||
Hahha wheelspin.. Yeah!!! Het gaat helemaal goed komen.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Goed bezig! Bedankt voor de info trouwens over de Golf.
Ps. Je PM box is vol |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx. Ik zag het net. heb hem al leeg gemaakt. Gr
|
||||
|
||||
Jammer dat er zo min reactie's op zo'n groot ombouwproject worden gegeven. Maar goed, we hopen maar dat het beestje straks voor VAG-Fest klaar gaat zijn en dit jaar ergens een prijsje gaat pakken. Want het is toch wel beetje ein einselstuck dacht ik zo.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Och ja , als dat het ergste is. Het is me meer waard dat we met de vrienden groep lekker aan het knutselen zijn onder het genot van veel bier! Gr
|
||||
|
||||
Hoor ik daar bier???? Hahahaha dan ben ik aanwezig.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
klopt helemaal! meestal hoe leger de krat, hoe minder er gewerkt wordt omdat je door het lachen nog geen ratel meer kunt vasthouden.
maar iig goed bezig en idd eens een keer wat anders, dare to be different! |
|
||||
|
||||
Quote:
11 pagina's, en meer dan genoeg views....Lijkt me prima hoor. |
|
||||
|
||||
Ja het is zeker nier verkeerd, wacht maar tot de parel van het zuiden straks gespoten is dan. Is Limburg weer een mooie auto rijker. Hahaha.
Gr Ronnie.
|
||||
|
||||
Quote:
Precies, het samen klussen geeft het grootste plezier... Vergeet de Golden Power en de salami niet Owja en Ronnie en een peperduur boortje
|
||||
|
||||
Quote:
Ja Ronnie! Dat heeft me een rib uit mijn lijf gekost! Kost je een kratje! Gr
|
||||
|
||||
hey klusvrienden van me,
dat is toch het belangrijkste dat we het zelf leuk vinden. we komen goed de winter door en nu met die mooie carpoort gaat het helemaal super fijn. binnenkort de volgende klus maken en dan zal het wel weer snel naar het meeting seizoen gaan. maar met dat bier goldenpower en salami en dan ook nog de grilworst komt het allemaal goed. grtz eddy op naar het volgende weekend kunnne we weer beginnen
|
||||
|
||||
heb um ff helemaal doorgeploeg en ziet er veelbelovend uit
ijgenlijk best stoere wagen zo'n passat |
|
||||
|
||||
Ik vind het zeker een mooi project, maar om nu om de post te reageren van oow wat mooi en ooowww wat gaaf, daar wordt je topic ook niet beter van denk ik.
En de lol die je er zelf aan hebt is volgens mij het belangrijkste ja. Maar ik blijf deze zeker volgens hoor!
|
||||
|
||||
Ja met die maga tent/carpoort kunnen we blij zijn aangezien het dit weekend weer erg slecht weer zal zijn.
Ook maar even een paar flessen gas regelen he, voor de kachel, zodat we niet alleen droog zitten maar ook nog eens lekker warm. Gr Ronnie. Ik heb nog een kratje staan,.Komt deze week je kant op Cloontje..