|
|||
|
|||
probleem met richting aanwijzers new beetle
Heb al geruime tijd last van het volgende probleem. Als ik m'n beetle parkeer en de alarmlichten aanschakel dan gaan de na verloop van tijd de alarm lampen continu branden. Dit is een geleidelijk proces. Nu heb ik vandaag het alarmlicht knop en relais vervangen omdat de knipperlichten nu ook niet meer functioneerde en ik dacht dat door het vervangen het probleem met de alarmlichten verdwenen zou moeten zijn. Niets minder is het geval nu heb ik ook last van het euvel bij gebruik van de richting aanwijzers. Heeft iemand een idee van wat dit zou kunnen zijn? Heb twee maanden geleden de accu vervangen dus er is voldoende spanning ook zijn alle zekeringen in orde.
|
|
||||
|
||||
is je richtingaanwijzers wel goed dan aangezien je de alarmlichtschakelaar hebt vervangen en de relais lijkt me dat je richtingaanwijzerschakelaar niet goed is!
|
|
|||
|
|||
Quote:
De schakelaar van de richtingaanwijzer is goed en deze wordt niet gebruikt bij het inschakelen van de alarmlichten. Het moet zitten na de schakelaar van de richtingaanwijzer en het relais. |
|
|||
|
|||
golf 4/beetle heeft vaakproblemen met de hendel...
Passat heeft ook wel eens storing met de richting aanwijzers dat lgt vaak weer aan de alarmlichtschakelaar. |