|
||||
|
||||
Dankje voor de tip.
Maar heb je misschien enig idee hoe dat bij de Corrado, Golf, enz uit 1990-1995 geregeld wordt?
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, maar die kabels........pffff.
Maar het gaat goedkomen zo te zien
|
||||
|
||||
Zo weer even een update:
Inmiddels zijn de kabels uitgezocht van de Golf 5 R32 kabelboom en staat de Corrado staat er zo bij: Dashboard eruit: In de auto ziet het er nu zo uit: Oude alarm eruit: De persoon die het alarm ooit ingebouwd heeft mag zich nog melden, dan kan hij alsnog een schop onder zijn kl*te krijgen!! Wat een gepruts, maar dat wist ik al van toen ik alles nakeek toen ik de Corrado kocht. Er zat gelukkig wel plakkerig isolatietape omheen! Sommige verbindingen zijn niet eens gesodeerd maar er omheen gewikkeld en een stukje isolatietape erom. En zo zijn er nog veel meer verbindingen die opgelapt moeten worden. Lekker tijdrovend klusje dus!! De bekabeling in de motorruimte is er inmiddels ook uit, behalve die van het ABS-systeem want die blijft er (voorlopig) nog in. Alleen het lastige hoekje nog even schoonmaken. Intussen had ik ook wat nieuwe onderdelen binnen gekregen. Zoek de verschillen: Oud: Nieuw: Om het wat makkelijker te maken; ik heb de injectorrail gewisseld met één met een drukregelaar ertussen en een retour. Hierdoor kan ik het gewone brandstofsysteem gebruiken ipv een geregelde brandstofpomp. Inmiddels zit het inlaatspsruitstuk er ook weer op. De Spals waren inmiddels ook binnen. Hier wil ik nog een frame omheen maken zodat de koeling beter is als ze draaien. Voorlopig blijft het dus kabels uitzoeken...
|
||||
|
||||
Lekker bezig zo.
|
|
||||
|
||||
Goed bezig! word een nette Corrado R32..
|
||||
|
||||
Sweet....
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
sterk bezig!
|
|
||||
|
||||
Vet!!!!
Goed bezig!!!!
|
||||
|
||||
Dankje voor de complimenten
|
|||
|
|||
Geld teveel :P
Zou ik ook wel willen, me golf 3 een R32 blok in gooie, Alleen heb ik voordat ik begin al tegenwerkende kracht: 1. Thuiswonend student, dus niet zo veel geld, 2. ik zou never nooit me golf zo lang in de garage kunnen laten staan. :S 3. bang zijn dat als ik bijna op het einde achter kom dat de hele meuk opeens niet gaat werken... Voor de rest, Respect dat je dit allemaal gedetailleerd uitlegt. Mocht ik de Jackpot winne, weet ik je te vinden. Woon namelijk ook in Eindhoven. Dan probere we een R32 blok in een MK3 |
|
||||
|
||||
1. Thuiswonend student, dus niet zo veel geld,
Dat is geen geldig argument, op kamers zitten kost veel meer geld als thuis wonen. Tenminste ik hoefde en het halfjaartje dat ik thuis zat geen kost en inwoning te betalen. Daarna op kamers gegaan, kost bakken met geld. Maar on-topic: Ga je die spal geleider plaat, vlak maken, of voorgevormd zoals dit origineel bij VW ook is? Werken deze ventilatoren eigenlijk ook met de originele sensor (weet dat je die niet gebruikt)? Zit namelijk met een kwaaltje met mijn eigen auto, misschien is dit wel een interessante alternatief. |
|
||||
|
||||
super project ziet er uit als een hele klus al die bedrading
|
|
||||
|
||||
Het kost nu idd meer geld per maand als toen ik thuis woonde, veel meer.
@RubenD Die plaat voor de Spals wordt wel een vlakke plaat, zoals VW dat heeft met de originele fans kan ik niet maken. De plaat wordt van RVS met wel wat verstevigingen erin. Je kunt de Spals laten werken met je originele koelsysteem alleen dan zijn ze niet aan te sturen op snelheid. Dan is het aan of uit. Maar het werkt wel, ook met originele sensor dus.
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, geen half werk !!!
|
||||
|
||||
corrado: super model
R32: super motor en het word ook super goed aangepakt dus dit word gewoon een bom in alle opzichten |
|
|||
|
|||
He Ritchie,
Ziet er allemaal goed uit. Vind het altijd super zulke projecten. keep up the good work |
|
||||
|
||||
Dit gaat wat worden!
Grtz
|
|||
|
|||
bah bah he die kabelboom bende. Ben er nu ook mee bezig kost veel tijd. En zo te zien heb jij nog 10000 draden meer als mij. Verder ziet het er super uit. Mooie combi r32 en corrado. Succes verders
|
|||
|
|||
Lijkt me het lastigste deel van allemaal om de kabelboom om te zetten van oud naar nieuw!
Al vorderingen of weinig tijd?
|
||||
|
||||
In 1 woord superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|