Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 27-01-2010, 15:24
Roy-16VT's Avatar
Roy-16VT Roy-16VT is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,075
Default

als je zeg maar in de auto zit moet je de pomp bijna niet kunnen horen. en als ie druk op gebouwd heeft dan moet de pomp afslaan.

maar ik heb hetzelfde probleem namelijk gehad en dat bleek wel aan de pomp te liggen heb je toevallig de tank een keer leeg gehad oid.

en zie nu dat het om een golf 1 gaat maar zit daar wel een gti tank onder want die schijnen een andere aansluiting te hebben en zijn de brandstofleidingen naar voren toe wel dik genoeg.

persoonlijk blijf ik denken dat je het probleem in het brandstof circuit moet zoeken al blijft het lastig oordelen van afstand.

succes ermee gr Roy
__________________
Mijn mkII-vr6-turbo
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=41051
Reply With Quote
  #22  
Old 27-01-2010, 17:44
Jinzo Jinzo is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 62
Default

@Roy-16vt:
Het origineel een GTI geweest.
Eens kijken of ik nog ergens een benzine pompje kan lenen.

Iemand enig idee hoe de injectors los moeten?
Heb er al flink aan lopen trekken en draaien, ze willen alle kanten op behalve de goed.

Mvg.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 08:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum