|
||||
|
||||
stefkes rules
sinds 12 januari 2010 ben ik trotse eigenaar van een passat 1.8i bjr 1996 met 45.000 echte km
sinds dan zijn er al enkele veranderingen gebeurd zoals 17" velgen met 185/35/17 ns2 nankang banden ta technics schroefkit angel eyes enbleemloze grill Last edited by stefkes_rules : 24-01-2010 at 14:44. |
|
||||
|
||||
welkom
passat is echt vet
|
||||
|
||||
Welkom!
Passat ziet er nice uit
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
thanks |
|
||||
|
||||
Mooie passat, je hebt nog best wat ruimte over met die 17 duimers.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
de carter hangt nu op 3cm van de grond ik ga deze afstand houden zo want doe elke dag 85km |
|
|||
|
|||
mooie passat
maar hoe ben je te spreken over de schroefset?? is deze heel stug? ik zoek namelijk zelf een set voor mijn b4 variant gr ronnie |
|
||||
|
||||
Quote:
voor deze passat reed ik met een vento op v-maxx ..die was ook helemaal op het laagste maar been hard nu op de passat steekt een ta_technics op zijn laagste en comfort valt heel goe mee ...zelfs met de 185/35 banden de schroefkit het ik 245€ nieuw betaalt met alles bij en drie jaar garantie |
|
||||
|
||||
Blits ding!!!
|
|
||||
|
||||
Blijft gaaf zo'n grote broer van de Vento, zeker met deze set-up!
|
|
||||
|
||||
Quote:
thanks |
|
|||
|
|||
Quote:
oke dan ga ik kijken waar ik die kan kopen waar komt die van jou vandaan? alvast bedankt gr ronnie |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb mijn gekocht bij hottuning http://www.hottuning.eu/ |
|
||||
|
||||
Quote:
thanks ...de vorige was een vento maar dit is toch een hele andere auto hoor |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
welkom,
Leuke Passat zo!! keep up the good work en die vento mocht er ook zeker wezen strakke bak Gr |
|
||||
|
||||
Quote:
thanks |
|
||||
|
||||
|
|