#81
|
|||
|
|||
|
#82
|
|||
|
|||
oeps foutje
met hulp van een echte auto (Daf) er weer uit gekomen |
#83
|
||||
|
||||
Was de grond toch niet zo hard dan je verwacht had??
René (Tiefleger)
__________________
Cars. Golf 7 tdi. Seat mii Golf 2 GTI 84' (origineel ned) |
#84
|
|||
|
|||
Quote:
grond was glad , hij ging slippen , en kwam in de sneeuw , waar de grond weer zacht was (-9 buiten temp) , einde oeffening koste trouwens een uur , DAF ITS super service |
#85
|
||||
|
||||
ben ik toch niet de enige met zulke geintjes.
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#86
|
|||
|
|||
Quote:
hou het hier wel ff bij hoop ik |
#87
|
||||
|
||||
Ach een grote parkeerplaats met sneeuw en ijs waar niets staat is natuurlijk wel even leuk om te zien wat je truckie doet met bv een handrem aantrekken.
René (Tiefleger)
__________________
Cars. Golf 7 tdi. Seat mii Golf 2 GTI 84' (origineel ned) |
#88
|
||||
|
||||
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#89
|
||||
|
||||
ik ben vanochtend een half uur bezig geweest om uit de laadput op de zaak te komen.
Gisteravond droog weg gezet. Had die sneeuw niet zien aankomen.
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#90
|
||||
|
||||
Ik heb ook een bakwagen.
René (Tiefleger)
__________________
Cars. Golf 7 tdi. Seat mii Golf 2 GTI 84' (origineel ned) |
#91
|
||||
|
||||
Quote:
nou pak de camera maar zou ik zeggen
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#92
|
|||
|
|||
27 febr nieuwegein
http://www.samensterker2010.nl/
ook hier voor de HH chauffeurs even onder de aandacht brengen : Kom naar de landelijke manifestatie van transport- & logistiek werknemers 27 februari 2010 Nieuwegein Stel je voor: werknemers in het transport en de logistiek stoppen er een weekje mee. Al na een dag beginnen de schappen van de supermarkten leeg te raken. Kort daarop kan er bij meerdere tankstations niet meer getankt worden. Een paar dagen later zullen ziekenhuizen in de problemen komen. Tegen het einde van de week is onze hele samenleving ontwricht. Nederland ligt dan compleet plat. Iedere dag, ieder uur van de dag, iedere minuut van dat uur zijn werknemers in de transport en logistiek in touw om Nederland, grote delen van Europa en de rest van de wereld te voorzien van goederen: van melk tot mobiele telefoons, van pijnstillers tot papier, van spijkerbroeken tot strandstoelen. Nederland kan niet zonder het transport en de logistiek. Het transport en de logistiek kan niet zonder werknemers, de transport- en logistiek werknemers. Belangrijk werk en belangrijke werknemers zou je zeggen … Dit blijkt echter niet uit waardering voor deze bedrijfstak en haar werknemers. Bedrijven worden fijngeknepen door verladers en andere klanten. En werknemers worden kort gehouden door hun werkgevers. Uit onderzoek blijkt dat transport- en logistiek werknemers 10 tot 15% met hun loon achterlopen ten opzichte van vergelijkbare werknemers in andere sectoren. Jarenlang viel met deze achterstand te leven: er werden veel overuren gemaakt, zodat er onder de streep een aardig bedrag overbleef. Halen we deze overuren eraf dan houden we een schamel loon over. Het afgelopen jaar hebben chauffeurs gemerkt wat het betekent om zonder overuren hun loon bij elkaar te verdienen. Logistieke werknemers en kantoorpersoneel moeten al sinds jaar en dag zonder (veel) overuren rond zien te komen. Hier moet een einde aan komen! Dat gaat echter niet zo maar even lukken. Een goed loon en fatsoenlijke arbeidstijden is alleen weggelegd voor werknemers die de kracht hebben om dit af te dwingen. Kracht kun je krijgen door samen te werken met collega’s, door je aan te sluiten bij een vakbond. Hoe meer werknemers lid zijn van een vakbond, hoe krachtiger de vakbond. Maar soms is het lidmaatschap alleen niet voldoende. Tijdens de afgelopen cao-onderhandelingen is gebleken dat we niet altijd de kracht hadden om belangrijke verbeteringen door te drukken. Als de onderhandelingen stukliepen bleek dat de actiebereidheid van transport- en logistiek werknemers niet voldoende was om al onze wensen te realiseren. En als we onze eisen binnen willen halen zal dit moeten veranderen. Dit kan niet zonder steun van de transport- en logistiek werknemers, vakbondsleden en (nog) niet-leden. Samen sterker op 27 februari Op zaterdag 27 februari organiseren FNV Bondgenoten en CNV Vakmensen, in samenwerking met chauffeurstoekomst.nl , de landelijke manifestatie “Samen Sterker”. Doe mee met “Samen sterker” omdat je samen met andere werknemers wat wil doen aan - de achterstand in loon - de ontduiking van de cao - de onderbetaling in avond- en nachtelijke uren Kom naar “Samen sterker” omdat je - een vakman/vakvrouw bent die recht heeft op goede arbeidsvoorwaarden - een vakman/vakvrouw bent die zeggenschap wil over zijn/haar eigen arbeidstijden - samen met andere vakmensen verandering wilt. Samen met honderden andere transport- en logistiek werknemers geven we de werkgevers een signaal dat we komende jaren beter willen verdienen, betere arbeidstijden willen en beter behandeld willen worden. Kom op 27 februari naar Nieuwegein, neem je collega’s mee, want SAMEN zijn we STERKER. Met vriendelijke groet, Huub van den Dungen, Joost van Egmond, Bestuurder FNV Bondgenoten Bestuurder CNV Vakmensen ook word hier de 48 uur werk week uit de doeken gedaan wat er mee gaat gebeuren en wat niet ik zal aanwezig zijn , meer HH chauffeurs die gaan ? Last edited by Alberto : 21-02-2010 at 13:38. |
#93
|
||||
|
||||
Kom tegenwoordig bijna elke morgen wel een paar auto's tegen op de A7 tussen drachten / heerenveen. Rond uur of 7 ?
|
#94
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal 100% mee eens!! Jammer dat er maar eens per jaar een meeting is voor vrachtwagens, anders was dat misschien nu wel mijn passie geweest....
__________________
Your Car, Our Passion! Lupo 1.4 Cambridge, 11-2002 (DAILY) Audi RS3 8P 2.5 TFSI Quattro Sportback, 07-2011 (SHOW/DEMO) |
#95
|
|||
|
|||
Quote:
zijn er wel meer Ruud , zeker stuk of 4 grote per jaar |
#96
|
||||
|
||||
Quote:
Ja maar ik bedoel Assen, das voor mij de enige die ik dan ken... Maar het blijft gaaf zo'n V8. Mijn favoriet is de 143-500 torpedo...
__________________
Your Car, Our Passion! Lupo 1.4 Cambridge, 11-2002 (DAILY) Audi RS3 8P 2.5 TFSI Quattro Sportback, 07-2011 (SHOW/DEMO) |
#97
|
||||
|
||||
__________________
Cars. Golf 7 tdi. Seat mii Golf 2 GTI 84' (origineel ned) |
#98
|
||||
|
||||
http://www.youtube.com/watch?v=yINq...feature=related
deze herrieschopper (in meer dan 1 opzicht) is een ex collega van me.. net de twintig gepasseerd, en een oude V8 gekocht.. Steekt al zn geld en tijd in die auto. Heeft dezelfde ziekte als wij hebben maar dan met iets waar hij ook nog zn geld mee verdient. Rijd elke meeting af (net als wij deden toen we 20 waren) en als hij vrij is staat hij weer ergens een lampje aan vast te knopen. Altijd lol met hem.
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#99
|
|||
|
|||
Quote:
net als deze man uit zwaagwesteinde ...zelfde hobby, maar iets groter Last edited by Alberto : 24-02-2010 at 07:58. |
#100
|
||||
|
||||
Quote:
En als je bereid bent om de landsgrenzen te overschrijden dan zijn er nog wel veel meer (bv Nordic Trophy, High Chapparel, Vandel etc.) Maar inderdaad een Scania V8 valt qua geluid niet veel te verbeteren Bij mij in de buurt zit een transportbedrijf met alleen maar V8's en dan ook nog veelal met een klep tussen de uitlaat. Ik word dan ook regelmatig wakker 's ochtens met in de verte een symfony van die 8 kabouters !!! Groeten, Fred
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |