|
|||
|
|||
start problemen golf variant cl tdi 1996
Hoi
Even gespeurd op het internet en kwam hier terecht en hopelijk iemand die mij wat verder kan helpen. Ik heb dus een startprobleem, heb nieuwe gloeipluggen en een nieuwe startmotor geplaatst maar nog steeds vertikt hij het om te starten. Als ik lang doorstart dan slaat hij wel aan en loopt hij ook heel mooi, maar zodra ik hem weer uitdoe en weer wil starten niets. Wat kan hiervan het probleem zijn? Heb niet zoveel verstand van auto's maar wel de interesse. groetjes jacqueliene |
|
||||
|
||||
Is je auto al uit gelezen, misschien dat daar snel een storing uit te halen is.
Krijgen je gloeibougies wel genoeg stroom/voltage heb je het elektriek wat er voor zit ook al nagekeken? Ik ben ook niet echt een diesel expert maar ik noem maar wat zaken al vast. Welkom trouwens hier.
|
||||
|
||||
Draait je startmotor wel genoeg toeren?,er schijnt een wijziging in de startmotoren te zijn geweest ivm starttoerental .
Er is dan een te laag toerental waardoor de motor niet wil aanslaan ,dat is bij de golf Mk4 een veel voorkomend probleem iig . Dan word er een andere startmotor gemonteerd die een hoger starttoerental geeft . Dat dit bij de Mk3 ook zo is weet ik niet ,maar je kunt altijd eens bij een dealer informeren .
|
|||
|
|||
Dank jullie voor de reactie, wilde dit weekend weer even gaan proberen maar
tis me wat te koud buiten haha. Zodra het weer wat beter is ga ik weer dingen proberen. |