|
||||
|
||||
Ik heb alleen de boete van 96 euro gekregen, ik rijd er op 't moment ook gewoon niet mee
|
|
||||
|
||||
denk dat richard zich vergist met een verlopen schorsing
|
|
||||
|
||||
Voor een verlopen schorsing kun je geen boete krijgen, want wie weet is je auto tijdens de schorsing gewoon gekeurd en in de apk. Hij bedoelt dat de auto niet verzekerd was. Dat is idd een flinke, die heb ik ook al eens gehad.
|
|
||||
|
||||
Dat bedoelde ik eigenlijk ook
De reden van schorsen is om geen wegenbelastings-, verzekerings- en/of apk-plicht te hebben. Na een verlopen schorsing is heeft de auto dus weer verzekeringsplicht en daar kan je die 350 euro boete voor krijgen |
|
||||
|
||||
Quote:
dat zal die zijn geweest! het is alweer een tijd geleden dus weet het niet exact meer, maar het ging niet om een schorsing ik kocht die genesis met nog paar weekjes APk met de gedachte ik schors hem wel optijd.. vergeten te doen en na een aantal weken kwam er een bekeuring in de bus van{ongeveer} 350euro en daar schrok ik best van Dus voor laten komen voor kantonrechter en die legde het me haarfijn uit. Nogmaals exact weet ik het niet meer, maar het was geen apk en daardoor was ik onverzekerd en dat was strafbaar en werd flink bekeurd! {terwijl de wagen al weken in de garage stond} De polo heb ik toen geschorst maar dat was dus te laat. Met schorsen was ik 2dagen te laat{vorige jaar} en mee lag er een belasting aanslag voor wegenbelasting in de bus die heb ik mogen verscheuren want de polo is nog steeds geschorst |
|
||||
|
||||
2 kentekenplaat houders van Volksforum
Nog bedankt he sdi-tje
|
||||
|
||||
Quote:
Als je de auto NIET schorst en niet verzekerd krijg je deze 'grapjes'. De auto is onverzekerd en je zou dus onverzekerd rond kunnen rijden. Ook al staat je auto in de garage, dat boeit de RDW niet, die doen een steekproefcontrole. Als jij de auto niet verzekerd hebt en ook niet geschorst = flinke boete. Heb er ook 1 gehad omdat ik mijn oude brommertje vergeten was opnieuw te schorsen Kost ook lekker 260,- Voor een verlopen APK, maar met geldige verzekering kan je alleen een boete krijgen van 90,- voor een verlopen apk. Dat je dan niet verzekerd bent is onzin, ik kan mijn geschorste auto zelfs verzekeren als ik dat wil.
|
||||
|
||||
ik kan mijn geschorste auto zelfs verzekeren als ik dat wil
da,s logisch anders kan je niet naar de apk rijden.. {ja op de ambulance} maar volgens mij mag je dan alleen naar de apk rijden.. als je geen apk hebt en je rijdt tegen een ander aan is dat dan gedekt? Last edited by richard-polo : 22-01-2010 at 13:21. |
|
|||
|
|||
voor de audi weer wat spulletjes:
setje 16x7" bbsjes voor als het geen gepolijste wielen weer is. setje banden 205 40 17 setje geel bi xenon
|
||||
|
||||
ITB's.... Nu nog sparen voor een ECU en aanbouwdelen
kweenie of het slim is dat ik dit gekocht heb (bodemloze put?) maar leuk is het wel
|
||||
|
||||
Wat voor itb's heb je gehaald?
|
||||
|
||||
Mikuni seperate castings. Ideaal om te spacen naar de kanalen van mijn cilinderkop.
|
|||
|
|||
Paar bbs rn012 voor de winter nog ff!
bridgestone 165/50/15 Turbo Diesel logo 2x orginele vw sleutels mk2! |
|
||||
|
||||
Een jaar apk, voor de jetta.
|
||||
|
||||
1Z TDI motor, bak en de hele rataplan voor in de caddy
|
|
||||
|
||||
hmmm....
voorschermen voor de scirocco. inlaat spruitstuk voor de 16v weber chrome bumpers voor de audi 9jx16 schmith modrnline`s 8x17 Porsche turbo un golf3 gti powerflex rubbers voor de mk3 sparco competition stuurtje voor de renner en dat was het geloof ik wel even
|
||||
|
||||
G-Nokkenasje voor de Passat
|
|
||||
|
||||
voor de audi;
adapters om m'n teledials eronder te knuppen,maar vind het toch niet zo mooi staan
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hoppatee, met steekproef en de hele rambam.
Gefeliciteerd!