![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb de deuren en de bumpers voor deze auto nog gemaakt. Was een vriend van Arno pijperkamp (zilvere golf 1 bbs kit) De velgen heb ik nu boven liggen ,wat er met de rest van de auto is gebeurd weet ik niet,de eigenaar was er wel super netjes mee toen. voor het laatst zaten er ATS velgen op. |
|
||||
|
||||
![]() @LRR: ik zie Alberto, Gerard's Golf in de oude setup, en Wytse met een vreselijke style op de Jet.
![]() Hebben wij broekies toch aardig wat gemist volgens mij. Bouwen aan leuke plaatjes voor de toekomst dan maar! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ik zie mijn zwager en zijn kameraad wel op de foto staan ik moet er ook ergens in de buurt staan ( die twee langen boven de rode golf)
|
||||
|
||||
![]() Super gaaf dit!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
waren dat 18 inch ats dtm velgen??
|
||||
|
||||
![]() zal eens kijken, heb ook nog wel echte oldschool foto's liggen..
jaja.. uit de tijd dat je je rolletje nog moest inleveren bij de Hema.. |
|
||||
|
||||
![]() Those were the days :P
SjeePee & Volksweazel @ Budel 2002..... DREK! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die golf 3 is de VR6 van Louw, weet niet oftie hem toen ook al had, nu (2007 ![]() ![]() Samen met die van Gerard: ![]()
|
||||
|
||||
![]() GEWELDIG dit topic meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer hahaha.
Fred top man dat je meteen ff gescand hebt ![]() Ja veel bekenden op de foto's zelfs Alberto zijn broetje Benny. Die MkIII is nu van Louw ja was eerst van Michel(De RACER) die staat op de foto erachter met het rode haar.
|
||||
|
||||
![]() You're welcome Gerard. Zal binnenkort nog eens wat meer fotoboeken door neuzen !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx Tjaap ! Geweldig dat ik her en der nog wat VF'ers en/of hun auto's heb vastgelegd. Ik zal die boeken nog eens doorlopen en er nog wat opknallen de komende dagen. Als er mensen hun auto's apart gescant willen hebben, stuur ff een pm met je emailadres dan stuur ik ze door !!! ![]() Groeten Fred
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yep |
|
||||
|
||||
![]() oude velgen van Evert dirker?
|
||||
|
||||
![]() Ik vondt dit zon mooi topic dat ik even moest reageren
Nou mijn VWtjes de laatste 7 jaar Gti 97 ![]() Mijn gti 98 turbo veel problemen mee gehad ![]() Gti 94 deze had ik voor het trappen straat race tijd hahaha ![]() Gti edition 94 1 van mij mooiste mk3 wat ik heb gehad ![]() Bora 99 1.6 ![]() 95 VR6 wat heb ik daar een fun mee gehad beetje te duur hihi ![]() Tdi uit 2000 geweldig fijne auto ![]() polo 1.4 van de vrouw ![]() Golf 1 cabrio 1.8 vwspeed frans op de bult ![]() Golf 3 cabrio dat rij ik nu nog steeds ![]() Groeten van een echte VW liefhebber |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deze, zijn later van mij geweest ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo, de scanner nog maar even weer aangeslingerd
![]() Ter Apel: ![]() Assen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit is volgens mij één van de laatste evenementen waar Clinton z'n GTI nog in deze "looks" te zien is geweest. (Heeft hij er toen geen ongeluk mee gehad ?) Er staan weer een aantal bekende auto's tussen !!! ![]() Indien er interesse is voor een bepaalde foto (oud eigenaren oid), PM me maar dan scan ik die apart en je krijgt ze per mail !! Groeten, Fred
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by LRR : 23-01-2010 at 14:34. |
|
||||
|
||||
![]() Weer een hele mooie reeks Fred
![]() Weer veel bekende auto's ook Michel zijn MkII VR6 nog leuk. En vooral grappig om te zien zijn de lekkere ouwe kentekenplaten ![]() En om te zien wat iedereen NU afzeikt vroeger zelf mee reed hahahaha M3 spiegels etc. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank je Gerard. Ja, veel grille-spoilers en m3 spiegels ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat ik grappig vind is om te zien wat er toen voor volk op afkwam. Alle soorten en maten!
![]() Opa op de achtergrond met het tiroler vestje, oma met de voorgevel in de rok gestopt, een ontzettend lang gevaarte op de voorgrond, en nog wat jonge studenten hier en daar. Super leuk om te zien. Geloof dat de sfeer destijds toch wat "gemütlicher" was dan nu.
|
||||
|
||||
![]() Klopt Fred hahaha zoals die van Marcel Klok is ook grappig om te zien van toen.