|
||||
|
||||
Subdivision's Passat
Vanavond de koop rond gemaakt.
Het is geworden: Passat 3b variant uit '99 met 130 pk gechipt Eibach vaste verlaging 17 inch velgen ( die snel vervangen worden). Embleem loze grill Leer en alcantara Ecc Alarm 4 maal electrische ramen Cruise controle Xenon Armsteun hoofdsteunen achter Verder zit er een dakspoiler op achter en is de type aanduiding verwijdert achter. Ik ga hem as donderdag ophalen. Genoeg gelult hier de foto's |
|
|||
|
|||
zozo dennis, nette bak flinke voorruitgang!(niet dat je variant niks was, die was ook schitterend!)
|
|
||||
|
||||
Nette wagen hoor!
|
|
||||
|
||||
net ding
|
|
||||
|
||||
Mooie passat hoor.
|
|
|||
|
|||
mooie kar. K vindt de velgen wel mooi staan. Niks mis mee. Jij wil groter denk? Gr succes
|
||||
|
||||
Ziet er erg netjes uit dennis, en heel erg dik interieur!
|
||||
|
||||
Nee velgen misstaan ook zeker niet, maar wel een beetje standaard.
Dus toch maar andere eronder . En ik denk idd dat ik voor de zomer 18ers wil |
|
||||
|
||||
Dikke passat...
Als je wielen zoekt, misschien heb ik nog wel iets liggen voor je...
|
||||
|
||||
Nou vertel
|
|
||||
|
||||
Vandaag de passat op gehaald .
Nou rijd super en wat een ruimte... De monoblocks liggen er nu ook onder met 195-40 conti's Man man man wat ligt dat ding nu aan de grond , staat super dik maar is gewoon te laag voor de daily. Nu zijn waarschijnlijk de dempers op en veert hij behoorlijk door. En raak ik regelmatig de dorpels en de afdekplaat onder de motor. Dus maar is rond kijken voor iets anders. Iemand ideeen?, mag niet te stug worden. Foto's volgen zsm |
|
||||
|
||||
mooie passat
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Netjes Subje
morgen ff nakijken voor APK?
|
||||
|
||||
ziet er goed uit hoor! alleen welen mogen wel mooie 18ers worden
|
|
||||
|
||||
19 duimers doen het ook goed.
Succes ermee.
|
|||
|
|||
Deze zijn voor de winter he
Heb je al een mooi setje gevonden Dennis voor de zomer? Echt jammer dat die ene verkocht waren anders was het echt dik geworden.
|
||||
|
||||
Vandaag toch maar bumpstops gemonteerd.
Is wel wat beter nu loopt niet constant meer aan op de beschermplaat. Over de beschermplaat gesproken die is er na een proefrit ondewruit gehaald was compleet naar de ..... gereden door de vorige eigenaar, en zat met de nodige bind draadjes aan elkaar. Ook de auto even voor gekeurt voor de apk over 2 weken . bedankt Sunit Dit viel ook reuze mee ± remschijven en blokken achter ashoes rechtsvoor en draagarm linksvoor. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Vandaag erg druk geweest met de passat.
Ashoes vervangen, Draagarm vervangen, Schijven en blokken achter vervangen. Dus nu alleen nog apk keuren. Ruitenwisser plat gelegt. Led lampjes in de kentekenplaat verlichting geplaats. Ook heb ik betere foto's gemaakt van de usmodule's gemaakt. En tevens een paar mooie winter plaatjes geschoten. |