![]() |
|
||||
|
||||
![]() 't leven draait nie alleen om werk jonge!
![]()
|
|||
|
|||
![]() coole mix... seventies huiskamer met nieuwe stijl bavaria flesjes
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zitten jullie bij je oma bier te drinken ofzo?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je het te lange verhaal inkort tot een beknopte zin.. komt het daar wel op neer ja
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er weer goed uit Robbie! ENnuh nie te veel zuipen jongens
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja afgelopen zaterdag aardig wat bier zitten nuttigen..ook wel is lekker, ff relaxen inplaats van continue werken en projecten..
![]() ![]() Ik vond het iedergeval een goeie mix, oldskool huis en nieuwe stijl bavaria fleskes!! Maarja back to real life en weer volle bak aan het werk en woensdag avond lekker projecten! |
|
|||
|
|||
![]() ze hebben alle flesjes van het hele jaar op tafel gezet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou geloof mij dat was dus niet gespaard maar die avond genuttigt! En het was verdomde lekker
![]() Net nog even op pad geweest, balken gehaald zodat ik een frame kan maken. Ga waarschijnlijk woensdag het frame maken en dan kan de body erop en het complete onderstel eronder uit. ![]() Last edited by Golf_84er : 18-01-2010 at 20:48. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met 2.5 mensen ![]() Goed bezig Robbie... als ik nou een keer foto's moet maken bij je werk moet je 't maar zeggen he!
|
||||
|
||||
![]() Roze koeken (ofzo) en bierrr
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bokkepootjes!
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik ben geen halve!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Je drinkt wel voor een halve
![]()
|
||||
|
||||
![]() Je drinkt zoiezo voor een halve Furb
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weer even een dikke update want heb afgelopen avond flinke vooruitgangen geboekt. Was een zeer geslaagde en productieve avond iedergeval!
![]() Ik ben verder gegaan met de bodem kaal maken, dak is uitgedeukt want was beetje ingezakt door de spanning na het dichtlassen van het antenne gat. Voorpanelen zijn strak gemaakt, dus geplamuurd en geschuurd. Achterklep is ook strak gemaakt. Motorkap is geschuurd aan de buitenkant, binnenkant moet nog gebeuren en 1 deur is een begin mee gemaakt met schuren. Hier wat foto's van de werkzaamheden!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() goed bezig gozer!
Super goed geregeld dat je collega's je mee willen helpen!
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig kerel ! Je pakt de bodem mooi aan.
Maar bavaria da kan ech nie ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi jonge mooi.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Dit gaat goed en snel!
|
||||
|
||||
![]() lekker bezig robbie!!
goede vooruitgang!! ![]() ![]() word dadelijk denk ik wel lastig, de dorpels aan de onderkant vrijmaken van textiel op die brug of niet?? of is er dan een andere oplossing?? succes verder vanavond, morgen avond, avond daarna.......... ![]() ![]() |