![]() |
|
||||
|
||||
![]() Echt dik
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dan zal ik mijn E30 M3 ook even posten...aangezien de M3 e30 vaak in dit topic te vinden is......
![]() Specs 3 liter 6 cylinder uit nieuwer type @ 300 pk zonder snelheidslimiet.. En een hoop andere leuke dingen. maar ik ga hier geen waslijst neerzetten.. (wenslijst Intrax, nog grotere remmen en 18inch BBS lemans) zie laatste foto... ![]() ![]() ![]() Motorafbouw is deze maand afgerond.... In actie ![]() ![]() ![]() De wielen en het voorbeeld voor de buitenkant ![]() Mijn ex 318Is... ![]() De passat is verkocht.. nu ga ik weer BMW rijden e36 coupe 17inch leer enz enz...zal mij kennende wel weer snel te koop komen.. dan moet er weer een dagelijkse VW komen ![]()
WWW.SUBDUBBERS.NL Vw Passat 3b 110pk oliestoker BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift) Mini 1988 REDHOT (project) Last edited by DoriDaan : 15-01-2010 at 18:43. Reason: info vergeten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dit apparaat kwam ik vorig jaar regelmatig tegen in Hoogvliet, met een grote stikker driftbitch op de achterruit
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gelijk aan elkaar in ombouw.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt das driftbitch van e30 forum ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha ok dan dat wist ik dus niet ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ach v12 wil er ook in.. maar de wegligging is gelijk aan een golf 1 met een v8 bv.. kiek um goan bij 1:26
http://www.youtube.com/watch?v=1bhH...feature=related
|
|||
|
|||
![]() Ghoppie die V8 is nog niets... :p
De vTIEN M6 motor DAT word pas leuk :P |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ligt er ook al in http://www.youtube.com/watch?v=HiRaJaJK_dw
|
|||
|
|||
![]() Tja tuurlijk alles is al een keer gedaan...
Probeer maar is met iets UNIEK te zijn.. Bestaat niet meer ... Maar blijft toch leuk als het is in nederland is ipv altijd bij die gekke polen :P |
|
||||
|
||||
![]() gekke polen? gekke noren en zweden
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wou net zeggen ![]() Maar die maat van ons die is zeker net zo gek als die lui ![]() |
|
|||
|
|||
![]() @Richard,
NU waren het misschien Noren of iig Scandinaviers.. Vaak zijn het die polen met rare creatie's... Ging om het idee... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geweldig! E30 M3 is super!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben toch wel benieuwd naar die waslijst ![]()
|
||||
|
||||
![]() @sanderz.... Mijn ex witte is er niet echt beter en mooier op geworden dat is zeker...
![]() @Mitta Ehh speclist... 300mm voor remmen (moet 312 e46 m3 MET 850 klauwen worden) 285mm achterremmen (moet 298 worden met 540i achterklauwen) Hydro (fly off handrem) Sperdiff van Z3 M coupe DTM stabi's Chip nu ca 300 pk standaar 286pk Vmax is eruit dus over de 250 km/h als de stroomlijn het toelaat Uitlaat is e36 M3 zonder kat... (na geluidskeuring Rvs v.a spruitstuk en eisenmann eind) Interieur leer/stoelverwarming/electrisch schuifkanteldak en ramen/ Composet voor en achter DVD scherm. Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn...
WWW.SUBDUBBERS.NL Vw Passat 3b 110pk oliestoker BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift) Mini 1988 REDHOT (project) Last edited by DoriDaan : 16-01-2010 at 21:31. Reason: info vergeten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
schijven zullen wel e36 3.0 zijn.. ![]() sperrdiff is mooi met de extra gekoeld huis van de z3m
|
||||
|
||||
![]() Niet helemaal goed gegokt...
Het zijn schijven van E30.de... die orgineel op een mercedes 500 sl zitten... E36 is ook een goeie optie maar nog iets e klein voor mij... wil graag e46 M3 voor
|
||||
|
||||
![]() back to the books daan.
e46 m3 is 325x28 e36 m3 3.0 is 315x28 enkele schijf e36 m3 3.2 is 315x28 tweedelige "zwevende schijf" ik had op de touring de e36 m3 3.2 variant en dan zit je echt met je neus tegen het raam als je teen tegen het pedaal komt
|
||||
|
||||
![]() Waarom heb je de kwaliteit verlaten dan????
![]() ![]() ![]() Ik had niet verwacht dat hier nog een bmw kenner zou zitten ![]()