#1
|
||||
|
||||
co te hoog ..gti
hallo ..
heb hier een golf 3 gti ..2liter 8v die bij apk uitstoot co van 10 heeft .. nu bleek er een leege kat onder tezitten ,hebben vervangen weer op de testkast .weer 10, loopt wat onregelmatig nu trok keurmeester luchtmassa meter stekker los liep hij veel beter en zakte hij na 9 .nog veel te hoog wie weet hier de oplossing van off heeft een idee . vrgr gooigolf . |
#2
|
|||
|
|||
dit probleem had ik ook.. nadat ze mijn lmm hadden schoongemaakt bij de garage was het probleem verholpen.. al met al koste het 25 euro!!
succes
__________________
Winter project: Golf 3 G60! |
#3
|
||||
|
||||
hallo oke ,,
bokte die van jou ook dan en apart lopen . vrgr gooigolf |
#4
|
|||
|
|||
ja! en zodra ik de stekker van de lmm afhaalde dan liep hij stukken beter!
__________________
Winter project: Golf 3 G60! |
#5
|
||||
|
||||
hallo ..
oke zal eens effe kijken off ik hem wat schoon kan krijgen ,, en weer op na de co kast hahaha ,,, bedankt kerel .. vrgr gooigolf , |
#6
|
||||
|
||||
Lambdasonde is defect....vervangen of lambdasonde en kat verwijderen, dan mag de auto 3,5% CO hebben.
__________________
Groeten, Jeroen. |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
hallo bolku , heb de lmm schoongemaakt maar geen verschil .. co blijft met lmm eraff 9 ,, en met lmm erop 10.oude kat was leeg hebandere opgezet maar geen verschil zal de lamda ook eens veranderen ,had andere opgezet maar mischien is die ook niet goed ,, vrgr gooigolf . |
#8
|
||||
|
||||
doe ff zoals men pa ff de autobahn op volgas (begrensd op 250 ) met de volvo t5 en bij gloeiend hete motor testen hij had het zelfde probleem co veel te hoog en toen was het goed ruim binnen de waarden (bij zijn vaste garage maar afvragen hoe hij dit deed binnen een uur)
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo |