|
||||
|
||||
Klopt en dat busje is als vervangings deel alleen bij de bosch service punt te koop. Trouwens volgende keer niet meer deze pakkingen bij de dealer halen. Bij Bosch heb je voor 12 euro een complete originele pomp pakking set.
Mocht je iemand zoeken die hem voor je klaar kan maken moet je maar even een seintje geven.
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel een goede niet lekkende pomp voor je liggen voor € 50,-
|
||||
|
||||
@Jeroen: Ik denk dat je hem dan ook moet helpen met het afstellen van de pomp als hij erop zit.
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor je reactie, ik heb inmiddels de lekvrij kunnen maken, het was even uitzoeken hoe het allemaal werkt maar ik ben eruit gekomen! En je hebt gelijk over die pakkingset van de dealer, dat setje pastte voor geen meter! Bedankt voor je aanbod voor het helpen |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor je aanbod , het revisie setje heeft de pomp weer lekvrij kunnen maken! Voor nu doet mijn pomp het nog goed |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor het uitzoeken! ik ben naar de bosch service punt gereden en gelukkig liep daar iemand rond met veel dieselkennis en die is erachter gekomen wat voor type het is! inmiddels is de pomp weer lekvrij! Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties |
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad bij het uitbouwen van het busje zag ik inderdaad dat er slijtage zat aan 1 kan van het busje en het asje had ook slijtage. Bedankt voor de tip |
|
|||
|
|||
Veel diesel plezier
|