|
||||
|
||||
Lupo 3L velgen gevraagd
Ik zoek een nette set Lupo 3L velgen, liefst met goede zomer of all weather banden in de originele maat (155/65-14).
Voorkeur voor de 4,5 inch variant, inclusief naafkapjes en wielboutkapjes. Last edited by Arne : 13-01-2010 at 15:20. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Beetje te duur idd, zeker zonder banden. Maar toch bedankt
|
|
||||
|
||||
Zoek nog steeds...
|
|
||||
|
||||
3 jaar geleden heb ik ook naar deze wielen gezocht voor de Jetta TD die ik toen nog had. Toen kwam ik prijzen van 600/700 euro tegen voor alléén een set velgen. Het zijn magnesium velgen (zoals je zelf denk ik ook weet ) daardoor duur. Ik vind deze prijs wel meevallen. Bied 275 euro (geen naafkapjes) en kijk wat ie zegt!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ja die had ik ook al gezien, liggen alleen wat ver weg, maar goed, moet binnenkort toch daar in de buurt zijn om wat op te halen, dus nu maar een bod gedaan.
@ Gijs: ik weet idd dat ze van magnesium zijn, ze worden veel gebruikt in de cross daarom zijn die sets vaak zo verkocht. Heb al 2 keer een set 'gekocht', belde ik voor t ophalen en ze waren al weg. Ze moeten onder de Arosa van mn vriendin komen, die staat nu op staal: Zou prima staan |