![]() |
#2561
|
||||
|
||||
![]() Quote:
KAK!!! Heb je die ook in bureaublad formaat?
__________________
Gonna Mis'ha... |
#2562
|
||||
|
||||
![]() de grap is.. dat ding IS ongeveer bureaublad formaat.. tis een modelauto
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#2563
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik wilde het al niet zeggen, ergens klopten de verhoudingen niet ![]()
__________________
Bmw e61 530d touring |
#2564
|
||||
|
||||
![]() Link naar de originele foto: http://picasaweb.google.com/lh/phot...yHjkUKNU8DnJvmw
Van dezelfde maker: ![]() ![]() |
#2565
|
||||
|
||||
![]() Wat dikke garages:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Bmw e61 530d touring |
#2566
|
||||
|
||||
![]() Niet normaal KOLERE.
__________________
Built NOT Fucking Bought |
#2567
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb er nog even over na zitten denken, maar een bekende van me heeft met een G4 kit kar rally gereden en die had ook en dubbele injectorrail. Als hij in het bovenste toerenbereik kwam hoorde je de injectoren overschakelen van kort naar lang. Dit om onderin meer vermogen te krijgen door een korter inlaattraject en bovenin door het langere traject te gebruiken
__________________
Mijn garage: |
#2568
|
||||
|
||||
![]() Mja, maar dan heb je dus een variabele inlaat lengte. En dat heeft de bovenstaande motor niet. De gaskleppen zitten immer altijd op dezelfde plek.
Maar het zou kunnen. In de hogere toeren gebruik je dan de injectoren die het dichste bij de gaskleppen zitten. Dan kan de brandstof zich over een langere weg beter homogeen met de lucht mengen... |
#2569
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is dat ook de gedachte er achter. Er zijn ook wel inlaten die variabel in lengte zijn, maar dat moet dan ook weer bewegen en dat is dus erg complex en slijtagegevoelig.
__________________
Mijn garage: |
#2570
|
||||
|
||||
![]() ![]()
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#2571
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb jammer genoeg niet meer info, de concurent leest mee ![]() had het gespot op golf1.info ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#2572
|
||||
|
||||
![]() jaap.. geniaal
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#2573
|
||||
|
||||
![]() wtf zijn dat voor kleine turbootjes? Gaaf zeg!
Vraag me wel af of dat in hogere toeren niet een beperking is..
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#2574
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#2576
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit zijn toch G60-laders? Zie bovenste foto's...
__________________
Gonna Mis'ha... |
#2577
|
||||
|
||||
![]() Mja, je ziet op die eerste foto's inderdaad een belagelijk maximaal bewerkte G-lader. Maar die dingen die daar tussen de uitlaatspruitstukjes en downpipen zit zijn toch echt (mini)turbo's.
|
#2578
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zullen Smart turbo's zijn denk ik, die zijn echt maar vuistdik ![]()
__________________
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 14-01-2010 at 10:23. |
#2579
|
||||
|
||||
![]() ![]()
__________________
Bmw e61 530d touring |
#2580
|
||||
|
||||
![]() ![]() Hahahaha k*t paperclip, zo windows 95 ![]() ![]()
__________________
Hobbyboot: Golf mk1 MX 3-deurs, 1980, langdurig ombouwproject naar 2.0 2E motor ![]() Daily: Passat variant GTE - JD Engineered ![]() |