|
||||
|
||||
ja mega coole bus, ik heb er met Wouter nog bij staan kijken op VW Euro.
|
|
||||
|
||||
Wow zeer gaaf!
|
||||
|
||||
Super die kleurencombi! Heb hem op euro ook nog ff van dichtbij gezien!
Achterbumper is wat 'nevelig' zo te zien maar misschien is je camera TE goed, dan zie je die oneffenheden.... Maar de bus krijgt van mij een dikke 10!! |
|
||||
|
||||
@ leon ja de kubel is weg (wel jammer hoor maar ik moest bijna ontslag nemen om fulltime aan alle auto's te werken)
@ sabine & viperdinges : die bumper is idd super niet strak maar ik heb hem laten stralen en gespoten, ik bekijk het maar zo nu zie je 44 jaar werkgeschiedenis terug . Ik heb de bus zelf ook niet super strak gezet hoor doe mij maar deuken. mzzl and have a nice WE |
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha, bekend probleem Primertje !!! Kever klaar, gelijk aan de fastback verder, nog wat klusjes tussendoor en nu al weer de kubel
|
||||
|
||||
Quote:
Groot gelijk! Zou mij ook niet irriteren als ik zo'n bus had!!! |
|
||||
|
||||
hele coole bus
|
|
||||
|
||||
Wow wat een cool ding!
|
|
||||
|
||||
primera-look: vind het wel grappig zo, die basisuitstraling. Heb ik dan nog meer onvolkomenheden gemist?
|
|
|||
|
|||
Vet vet vet,hoe breng je het op om er vol goede moed aan te beginnen en het ook nog af te maken. Respect
|
|
||||
|
||||
Hee Dennis.............binnenkort komen jullie zondags ............maar wel met de Spijl komen he......................
|
|
||||
|
||||
Dennis, helemaal super. En in Zeeland? Dan kom ik je misschien nog wel eens tegen
Arne |
|
||||
|
||||
@ chris : ja we komen zeker met de spijl kan je ook nog eens rijden.
@ arne: waar kom jij vandaan dan ? |
|
||||
|
||||
@Dennis Omgeving Goes. En jij?
|
|
||||
|
||||
komt een PM aan.