|
||||
|
||||
Ik heb er net 1tje besteld .. als je iets eerder was geweest was ik wel even aan komen rijden..
|
|||
|
|||
Achterlip heb ik ook wel voor je, die was toch ook stuk? Tenminste dacht ik te lezen.
|
|
|||
|
|||
Misha, kut. Annuleer die zending dan !
Joentje is mn maat, die heeft goed spul
|
||||
|
||||
Die is gewoon heel, maar ik wilde eventueel een v6 lip.. maar dat doe ik voorlopig niet.
Mijn buitenspiegel is al binnen.. rechtse grote in LY3D, voor 6 tientjes!!! Vet relaxt
|
||||
|
||||
Zojuist met Monsieur Weiterberge de grote spiegel al gemonteerd!!
Vet relaxt, ziet er prima uit... morgen eens checken in het licht!
|
||||
|
||||
Quote:
hell yeah zag er gelikt uit |
|
||||
|
||||
goed bezig t word weer een topper !
|
|
||||
|
||||
Lekker bezig Misha!
Mooie auto (nu al!). |
|
||||
|
||||
Ziet er vet nice uit Misha en vet handig zo'n spiegel, kun je in de Mac Drive goed zien wie er achter je staat
|
|
||||
|
||||
VET. Daar heb je een binnenspiegel voor toch?
Leuke bak Misha, al is het nu nog een 13 in een dozijn auto. Leuk setje wielen en een kleine verlaging doet vast (weer) een hele hoop voor je auto!
|
||||
|
||||
Rob bedoelt vanuit de passagiersstoel, omdat het een engelse spiegel is..
|
||||
|
||||
Hier wat feauteaux, moet m'n nieuwe voorlip nog een keer ophalen en mijn dopje voor de wisser is er nog steeds niet..
Foto's dus van de spiegel, de muziek.. de lettertjes zijn er vanaf en ook een reclameloze plaathouder gemonteerd:
|
||||
|
||||
Netjes hoor en zo te zien hou je nog genoeg ruimte over in t koffer voor de air-ride.
Heb je btw al een setje/merk op t oog hiervoor of ben je er totaal nog niet me bezig ? |
|
||||
|
||||
netjes, zitten er nou zoveel deuken in je kentekenplaat voor??
|
||||
|
||||
Ik heb al wel wat gebeld enzo.. liever vandaag als morgen als het aan mij ligt, ken iemand die air kan regelen voor leuke prijzen, dus die maakt stelt wat dingen samen met bijbehorende prijzen, vanuit daar kan ik gaan kijken wat ik wil en een afspraak maken
Quote:
Dat dacht ik ook te zien inderdaad, maar dat is gewoon smerig/lichtinval.. is gewoon een nette plaat
|
|||
|
|||
Een hele mooie auto heb je daar! Ik blijf een rode golf ook super mooi vinden.
Hier nog een foto van cabbiemk3 zijn ex auto op air: Succes met je auto! |
|
||||
|
||||
Mooi rood is idd niet lelijk
|
||||
|
||||
Tering, dit zou ook gaaf staan misha...
Air en witte parabolen. Zijn ook de makkelijke velgen die je zoekt ivm veelvuldig gebruik van de auto...
|
||||
|
||||
Zijn geen Parabolen, die zijn 17inch 5x100.. dit zijn zogenoemde Stars van een a8 en zijn 18inch, 5x112..
Maar 't zijn zeker mooie wielen welke op mijn lijst staan.. al wil ik niet 'tzelfde maken als iemand anders We zullen zien hoe of wat het wordt tegen die tijd
|
||||
|
||||
...tóch staan een paar dikke witte monoblocks wel errug mooi onder een rode 4!