|
|||
|
|||
Bij mij pomt uit me speakah:
1 Megadeth 2 Metallica 3 Exodus/Testament/ Judas priest/ Iron maiden / black sabbath / motorhead/ slayer/ kreator en ga zo maar door... Als het maar hard en snel is
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker ook eens naar Saxon luisteren!
|
||||
|
||||
Atm vooral Top Notch Mixtapes... en zo nu en dan Kings of Leon tussendoor, dat werkt toch ook wel erg lekker in de auto..
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Artic monkeys
Voicst The Cure Top 40 muziek |
|
||||
|
||||
toch wel veel Paul Simon eigenlijk
|
||||
|
||||
Quote:
Heb die opa's een paar jaar terug live gezien in België op Graspop (GMM). Geweldig, een van de beste optredens die ik ooit gezien heb. Niet zozeer door de show, want ze hadden enkel die enorme Eagle bij zich, maar door de power die van die gasten afkomt. Optreden van 'n uurtje, met anderhalf uur toegift.
|
||||
|
||||
Ik heb ze ook 1x gezien, dat was in Duitsland op Wacken Open Air (W.O.A.) in 2001, daar waren ze op de vrijdag de pre-headliner (headliner waren Dimmu Borgir) en daar hadden ze ook die gigantische Eagle erbij, werd gebruikt bij hun song "The eagle has landed".
Hun generatiegenoten Motörhead hebben overigens een gigantische bommenwerper boven 't podium zweven, ook leuk maar hebben verder ook geen show, maar wel des te meer power, en daar gaat 't ook om. Dat concert van Saxon toen in 2001 op W.O.A. staat trouwens op deze DVD, toen ik ze kocht wist ik dat nog niet, maar op 't moment dat ik ze thuis openmaakte en zag dat ze 2001 op W.O.A. opgenomen was...me happy, mooie tastbare herinnering, kan ik af en toe nog 'ns nagenieten.
|
||||
|
||||
Quote:
Motorhead stond geloof ik in 't zelfde jaar als Saxon op Graspop. Heb ze daar in ieder geval wel gezien. Zelfde geldt voor boven genoemde Iron Maiden (twee jaar), Testament, Judas Priest en Slayer. Heb toen nog een plectrum van Kerry King weten te veroveren.
|
||||
|
||||
Quote:
Hmmm, Slayer, iedereen vind ze maar geweldig (hun eerste 3 albums zijn ook niet slecht ) maar live vielen ze me tegen die ene keer dat ik ze heb gezien, dat was op Field's of rock, Nijmegen 2005. Hun optreden was trouwens na dat van Motörhead wat 'n super gig hadden gegeven, misschien dat Slayer me daarom wat tegenvielen.
|
||||
|
||||
Ik heb Slayer live gezien op Waldrock (1996?) maar daar speelden ze een super strakke set!
Jan- die de laatste albums van Slayer toch ook wel erg goed vind-
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Hun laatste albums zijn zeker niet slecht, "Christ Illusion" was ook een geweldige plaat en heb ik ook, de nieuwe niet (schijnt ook niet slecht te zijn heb ik al vernomen), en ik weet ook niet of ik me die ga kopen, want bij 't zoveelste album, en dat is niet alleen bij Slayer maar bij elke band naar mijn mening zo, begint men zich te herhalen. De vroegste albums van bands, of dat nu die van Slayer, Metallica, Saxon, Iron Maiden, Kreator, Destruction, Sodom, Mercyful Fate/King Diamond of whatever van welke band die zijn (ook alleen maar de vroege m'n faves Motörhead overigens), zijn naar mijn mening altijd de leukste, in de beginfase hebben alle bands nog de meeste inspiratie.
|
||||
|
||||
Ik heb ook meer affiniteit met het ruwere, ongepolijste werk van de vroege CD's (LP's ) Maar Christ illusion en god hates us all zijn toch wel echt goede Slayer albums. The Noblest Blood is trouwens ook niet slecht, er staan een paar toffe covers op, waaronder een hilarische cover van Born to be wild van Steppenwolf
Metallica vind ik ook vrij saai, alleen de eerste platen draai ik nog wel eens. Het optreden in het Gelredome was bedroevend slecht, echt een afknapper. De laatste tijd ben ik vooral bezig met oude (en nieuwere) punk. Bands als OHL, Kapitulation Bonn, Oneway system, Conflict etc.
Last edited by schweinhund : 07-01-2010 at 20:32. |
|
||||
|
||||
Deze vandaag ook even uit de auto laten knallen
http://www.youtube.com/watch?v=t49c...feature=related
|
|||
|
|||
momenteel veel IGNITE MADBALL en AGNOSTIC FRONT
alvast een beetje in de groezrock sfeer komen |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ga aanstaande vrijdag naar Madball, Terror en Death Before Dishonor in de Baroeg @ Rotterdam. Luister dus voornamelijk HC. Met name oldschool en NYHC. Ik heb het liefst oude herrie, maar luisterd ook veel huidge muziek. Ben waarschijnlijk gewoon in de verkeerde tijd geboren. Net als dat ik van oude auto's houd. Wat bands/muzikanten die ik regelmatig beluister; Blondie, The Bouncing Souls, The Box Tops, The Kinks, Billy Idol, David Bowie, Heart, Oasis, Kasabian, Eagles of Death Metal, Blacklisted, Donnybrook!, The Beatles, Jimi Hendrixx, Bob Dylan, Dillinger, Dire Straits, Fleetwood Mac, The Editors, Sia, Florence and the Machine, Madball, Sick Of It All, Blood for Blood, Elbow, The Gossip, The XX, Kate Nash, Lily Allen, Pink Floyd, Led Zeppelin, Lynyrd Skynyrd, Roxette, Faith No More, Fun Lovin' Criminals, Johnny Cash, AC/DC. Nja, en nog veel meer eigenlijk Last edited by Teef : 23-02-2010 at 12:32. |
|
||||
|
||||
Quote:
Madball! Lang geleden gezien in de batcave in 013, topband! |
|
|||
|
|||
ik rij nu al 2 weken rond met NOFX
|
|
|||
|
|||
Quote:
1 van de tofste bands ooit. Vooral live. off topic, ik heb ook een lange tijd in Princenhage gewoond |