|
|||
|
|||
nou verheug je maar niet al te veel op dat kerstvrouwen pakje....
en mijn kevertje gaat helaas verder met z'n winterslaapje |
|
||||
|
||||
Jammer dat je die lage airride kever niet mee neemt, maar ik zal hem nog wel vaker zien dit seizoen.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Ik kom definitief aan!
|
|
||||
|
||||
ik zal eens kijken lijkt me wel laggen om is een keer naar zo'n meeting te gaan, heb alleen met me golf 1 niet veel te bieden :P verotte velgejes eronder en hier en daar wat roest. maja we zien wel, meschien dat er een goud/bruin/roest achtigge golf 1 GLS verschijnt
gr stan |
|
||||
|
||||
Quote:
Bind je oude kerstboom op het dak ski's er bij sneeuwkettingen er onder!!! en Al the way WINTERLOOK... Wie weet heb je ook nog prijs.. welkom..
|
||||
|
||||
Denk dat ik met mijn vriendin ook een kijkje kom nemen.
Wij gaan veel te weining naar meetings en hadden als goed voornemen voor dit jaar om naar meer meetings te gaan Dus dit komt perfect uit Weet alleen niet met welke auto ik moet komen de Golf3 of de Golf 1..... |
|
||||
|
||||
Quote:
Allebei met 1 natuurlijk!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, dat is natuurlijk ook een optie |
|
||||
|
||||
Nog een paar daagjes en dan is het zover
Ben benieuwd naar de opkomst. Hopelijk wel wat beter weer het weekend!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Het weer komt wel goed, en opkomst zal ook geen probleem zijn.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Wat is er mis met het weer?
Vind het wel lekker zo!
|
||||
|
||||
Quote:
Nou ik vind er geen ruk aan. Op het begin is het wel leuk. Maar iedere morgen naar het werk glijden is niet echt leuk. Vooral als andere nog half aan het slapen zijn in de morgen. En je bijna in de auto rijden En je smorgens problemen hebt met de auto open te krijgen. Omdat alles bevroren is Hopelijk is het de 10de een beetje van weer |
|
||||
|
||||
Ik geef je gelijk Gino, maar toch beetje sneeuw laat ons toch niet uit de bocht slaan he voor zo'n kikse meet&greet, de prijzen dien er veel belovend uit.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Hey
MAC DREK Echt heeft zondag Koffie met Appeltaart of Chocomuffin voor 2,95- Das toch weer mooi meegenomen met koude weer!!!
|
||||
|
||||
Kijk da's lekker. Jammer van Heuts maar ja viel te proberen he.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
morgenavond het terrein nog es verkennen
ben benieuwd wat het zondag gaat geven !! |
|
||||
|
||||
Heb nog geprobeerd het een en ander te verschuiven, maar ik ga het niet redden. Om 0900 mag ik weer op der Arbeit verschijnen.
Heel veel plezier zondag! En probeer de boel heel te houden met dat gladde weer.
|
||||
|
||||
Nog niet zolang op VF, maar ik probeer er aanwezig te zijn!
(zo goed als zeker dus ) Zal wat luchtgekoelde mensen mee proberen te sleuren!!
|
||||
|
||||
Quote:
Altijd goed,hoe meer zielen hoe meer vreugde!!! Grtz
|
||||
|
||||
Quote:
ga je ook meteen even sneeuw schuiven en strooien laat even weten hoe het daar is.