|
|||
|
|||
Gerrelt
Hoi!
Het werd wel es tijd dat ik me hier ook eens aanmelde (en ik wou een gezocht-advertentie plaatsen ). Ik ben dus Gerrelt, en dit is mijn 1303 uit 1973: De kever is niet geheel origineel meer, puristen en italo-foben moeten het volgende maar even niet lezen.. De 1303 heeft een Alfa Romeo 1.4 ie motor getransplanteerd. Yep, watergekoeld en italiaans dus.. En de spatborden, voorklep en achterklep zijn van polyester. Verder zitten er nog de beruchte (maar door mij geliefde) one-piece windows in, en stoelen van een VW Polo. Zie ook: http://www.gerrelt.nl Groeten! Gerrelt. Last edited by gerrelt : 29-12-2009 at 13:14. |
|
||||
|
||||
Welkom!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Appart!
Gelukkig is het wel bij een Boxer gebleven! . Ziet eruit dat het een flink project is geweest! P.s. ow, welkom trouwens! |
|
|||
|
|||
De ombouw op de Alfa boxer heeft me netto een half jaar gekost. Ik had eerst de radiateur achterin, maar dat wou niet werken. Dus die tijd tel ik even niet mee.
Bedankt voor jullie welkomst! |
|
||||
|
||||
Welkom hier.
|
|
||||
|
||||
Welkom hier,nette kever heb je!