![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
zou iemand mij kunnen vertellen wanneer de Radiator ventilator aanslaat bij een golf mk 1 ? Is dat halverwege het temp. Metertje of vlakbij het rode? Hij slaat namelijk halverwege nog niet aan en wil hem niet warm laten lopen. Alvast bedankt voor antwoord! Groeten |
|
|||
|
|||
![]() kan ook nog zijn dat hij kapot is, of de motor van de Fan of wat zou het anders kunnen zijn? staat deze in contact met thermostaat of iets ?
|
|
||||
|
||||
![]() Staat in contact met thermoschakelaar, die zit in je radiateur. Je kunt je fanmotor testen door hem direct aan je accu te hangen, uitkijken met je vingers!
|
|
|||
|
|||
![]() Oke dankjewel, doet hij het dus wel .. is de schakelaar in de radiator kapot?
|
|
|||
|
|||
![]() temperatuur sensor in de radiateur.
meestal moet de fan aan gaan bij ong. 95 a 97 graden.
Passat 3BG 1.9tdi Highline 2003 ~daily~ golf 2 gti 16v "HIGHTECH" 1987 ~project~ polo classic (sedan) 1.6i 1997 ~girls daily~ golf 2 1.8i aut. manhatten 1989 ~FOR SALE~ passat 35i b4 1.9 tdi 1996 ~SOLD~ |
|
||||
|
||||
![]() Dat kan, zou ook nog aan je thermostaat kunnen liggen, wordt de onderste slang die uit je radiateur komt wel warm? En zit er genoeg koelvloeistof in?
|
|
||||
|
||||
![]() Bij mij slaat ie aan als hij iets over de helft gaat op de temp. meter! Redelijk normaal tijdstip denk ik! Grtz!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
|||
|
|||
![]() iets over het midden slaat die aan als je er op zit te wachten kan het lang duren
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Beter kan ik het niet zeggen! ![]()
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
|||
|
|||
![]() Hij liep bij mij al tegen het rode aan.. Dus tijd om wat te controleren
|
|
|||
|
|||
![]() Hij gaat bij mij ook best ver hoor maar er raakt niets oververhit en wanneer die aanslaat loopt de temp meter ook netjes weer een stukje terug.
Koelvloeistof is vers en de meter staat altijd iets over de helft bij normale temperatuur. |