|
||||
|
||||
Quote:
aha.. en omdat het een kameraad van je is rechtvaardigd dat de genoemde prijs
|
|||
|
|||
zijn ferm velgen die carline maar 18 is me toch veel te klein..
mijn ex a8 heeft een tijdje in peer te koop gestaan door de huidige eigenaar |
|
||||
|
||||
gezien je vorige projecten zal dit ook helemaal goed komen
|
||||
|
||||
Wat een dikke bak! Ik ben jaloers dat ik er geen voor de deur heb staan .
|
|
||||
|
||||
Knappe auto en de plannen klinken ook heel goed.
Denk dat icm een goede verlaging 20 inch mooier zal zijn, 22 zou m.i. te 'asociaal' worden Succes ermee
|
|||
|
|||
13 inch ats jes hahahah
|
|
||||
|
||||
minilite's?
gave bak,die 20ers eronder laten en wat zakken
|
||||
|
||||
Je hebt wel een goede smaak van auto's!
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de goede reactie's.. velgen blijft altijd iets moeilijks he maar we zullen er wel uit graken.
@ vw roadwarrior, we doen ons best he :-) |
|
||||
|
||||
Zeer mooie wagen.
Toevallig gistere nog een filmpje gezien over de phaeton op autoblog. http://www.autoblog.nl/archive/2009...en-phaeton-l-42 Conslusie daar: Goede wagen, kwaliteit vergelijkbaar met audi en een veeel interessantere prijs dan de A8, het paradepaartje van VW! Ben jij een gelukzak! Aahja, ik denk dat jij trouwens de eerste phaeton hebt in de afdeling watergekoelde projecten, proficiat!
Audi S3 sportback, 310pk Past Cars: - Audi S3 sportback, 300pk, full black - Golf IV GTI TDI Exclusive - Powered by VVT [237 pk & 469 nm] - Golf 3 M-TDI Last edited by thomashouben : 24-12-2009 at 11:00. |
|
|||
|
|||
Quote:
thx ben er ook heel content van tot nu toe |
|
|||
|
|||
morgen gaan we hem verlagen, ben eens benieuwd..
|
|
|||
|
|||
ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien.
je ziet niet elke dag een pheaton veranderd
Passat 3BG 1.9tdi Highline 2003 ~daily~ golf 2 gti 16v "HIGHTECH" 1987 ~project~ polo classic (sedan) 1.6i 1997 ~girls daily~ golf 2 1.8i aut. manhatten 1989 ~FOR SALE~ passat 35i b4 1.9 tdi 1996 ~SOLD~ |
|
||||
|
||||
Drugsdealer van beroep?
Vette bak |
|
|||
|
|||
Quote:
nachtapotheek werk gewoon veel en een auto invoeren in belgie kost bijna niks, welgeteld 2 euro en in duitsland zijn deze auto's best betaalbaar, tax en inschrijving moet ge er dan bijnemen, maar ik heb mijn a3 sportback verkocht en van dat geld heb ik deze gekocht plus ingeschreven, dus niet zo slecht gehandelt he |
|
||||
|
||||
hey Davy,je was toch keukenboer
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja ja ben ik nog steeds |
|
|||
|
|||
in nederland als je zon auto koopt bij een dealer
dan krijg je echt geweldige service (speciale pheaton service) als je ergens met pech staat en er is bekend dat hij niet meteen goed reparabel is word er ter plekke een andere pheaton ingezet zelfs audi heeft deze service niet met zijn dikste modellen porsche ook niet volgen mij
|
||||
|
||||
Quote:
Bij Maybach krijg je jouw eigen hulpje erbij Ik ben benieuwd naar de foto's als de wagen verlaagd is!
|
|||
|
|||
hehehe daar kan je dan ook wel wat pheatons voor kopen als je zon auto heb