|
|||
|
|||
lijkt maar goed dat rare bakje van je haha. kom wel eens bij je langs als hij weer in de kleur zit gr.
Last edited by bigdaddy : 21-12-2009 at 14:12. |
|
||||
|
||||
die velgjes gaan superstaan onder je rallye! Beetje delta integrale sfeertje, vet hoor!
mooi project, doet weer hopen dat het met dat spook van mij ook nog ns goed komt. LOL |
|
||||
|
||||
Mooi project en respect voor de aanpak geen half werk.
Mooie velgen ook.Wat zijn de maten en wat voor banden ga je gebruiken ? |
|
||||
|
||||
Ik heb op me rode rallye de witte oz superturismo wrc eronder.
Het zijn 17inch velgen met de bandenmaat 205-40-17 Grtjs Piet |
|
||||
|
||||
ik vind je edition ook een strakke golf en dikke wielen
|
|
||||
|
||||
Quote:
de velgen zijn 16 inch en de banden worden denk ik 195-40-16 of 195-45-16 maar dat weet ik nog niet,ik moet eerst even passen op het werk hoet het gaat staan en even passen hoe laag als ik kan. ik vind doorsnee 17 inch te groot voor een mk2 maarja hoe dit bij een rallye gaat staan weet ik nog niet,ik heb ook nog nooit een rallye gehad dus de velgen werden ingeruild op het werk voor weining en zaten onder een duitse fabrieks golf 3 6 cil van 92 en die man vond ze vreselijk en wou er snel vanaf. ik heb nog meerdere zetten velgen waaronder ook een paar 3 deligge zetten dus ik ben voor de zomer nog opzoek naar een paar apparte velgen en dan met name apparte kleurstellingen. want je doet niet zoveel met een rallye,eigenlijk zijn het maar rare eentonige bakken waar je niet veel mee kan . alles is in 1 kleur en er verbreekt niet zoveel zoals g60 lijsten en zwarte bumperdelen. gr pieter. |
|
|||
|
|||
Quote:
Met steek 4x100??? Want je wielen zijn 4 gats zo te zien. En golf 3 VR6 is 5-gats. |
|
||||
|
||||
Quote:
ja klopt vanaf 93 mijn buurman heeft ook steek 4x100 op golf 3 en die is ook van 92 en staat nu op marktplaats goudkleur. gr pieter. |
|
|||
|
|||
???
Naar mijn weten heeft GTI 3 en VR6 altijd 5 gats onderstel. Maar ik kan het mis hebben hoor. |
|
||||
|
||||
Quote:
nou ik vond het ook al vreemd maar het zat eronder en heb daar ook niet op doorgevraagd want ik was allang blij met die velgen voor een prikkie,maar mn buurman zij dat en heeft het zelf ook,dus ik weet het ook niet zeker of het orgineel is. gr pieter. |
|
|||
|
|||
Die van jouw buurman is een 1400i en heeft dus idd 4x100 onderstel.
http://link.marktplaats.nl/306010420 GTI 3 en VR6 is altijd 5 gats onderstel. Maar maakt niet uit, Je hebt een mooi setje wielen |
|
||||
|
||||
deze velgen moet ik ook nog klaar maken heb ze gestraald en 2 in de praimer gespoten maar moeten nog afgemaakt worden.
ze liggen nu voor oud vuil in het hok,maar blijft ook een optie voor de rallye,het is 16 inch trouwens. gr pieter. |
|
||||
|
||||
wat voor steek is dit en wat voor kleur worden de harten ?
Mooiste velg onder elke vw naar mijn mening 3 delige bbs rs-en |
|
|||
|
|||
Quote:
Koostertille nog sneeuw vrij Pieter |
|
||||
|
||||
He alberto,
het is hier sneeuwvrij er ligt geen vlokje . nee hoor het is hier 1 dikke bende zelf nog geen strooiauto of schuiver gezien terwijl ze hier uit het dorp en jistrum komen. gr pieter. |
|
|||
|
|||
Mooie velgen, beide zullen goed staan onder de rallye !!
|
|
||||
|
||||
Quote:
wat de kleur de harten worden ....dat is nog een verassing ik kan niet alles verklappen he |
|
||||
|
||||
kleur van de auto is het mooist denk ik.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind zwart het mooist in combinatie met een zwarte grille etc. |
|
||||
|
||||
he pieter gebeurt hier nog wel wat of moet je de laatste dagen verplicht op de bank zitten van de vrouw
|