|
||||
|
||||
Quote:
Hmmm zou wel mooi in mijn cabby staan. |
|
||||
|
||||
Dank je Marco maar dat gaat helemaal goed komen met de rims ze liggen nou bij Stefan 'puc polish' Leer elke dag weer bij over mn Jetta, maar heeft die 'bever' kleur ook een kleur nummer? Zou graag de dashbord klepje in de zelfde kleur hebben dan he
Wel mooi dat er nog een US jetta rijd bij Pon konden ze me niet vertellen hoeveel hier van in Nl waren dat is iets waar ik wel benieuwd naar ben
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb laatst en hoop kunstof delen nieuw besteld bij de dealer. Er bestaan idd 2 kleuren creme waarvan er 1 de kleur bever is. Bij mijn bestelling vroeg de dealer naar welke kleur het moest worden. Bever of ..... Gewoon even langs de dealer en even goed opletten dan moet het goedkomen. Succes ermee |
|
||||
|
||||
kijk daar heb ik wat aan bedankt voor de info Marco. Nou maar hopen dat de dealer net zo fijn mee werkt
|
|||
|
|||
Mooie US jetta heb je!
Bij mij in de buurt rijd er ook eentje rond. Is van een oudere meneer die volgens mij niet eens weet in wat voor collectorsitem hij rijdt. |
|
||||
|
||||
Dank je skinny
Is dat toevallig een diesel bij jou in de buurt? 1 ding is zeker dr zullen dr niet veel zijn hier, meneer PON kon me niet vertellen hoeveel dr van in NL waren
|
||||
|
||||
Nog gelukt bij de dealer ?
|
|
||||
|
||||
Heb het nog niet na gevraagd. Hebben net tijd even tijd om rustig pauze te nemen pfff. zal gelijk in het nieuwe jaar bellen
|
||||
|
||||
Hé Boyke! Doe nog eens wat foto's; bijv. mèt de nòg 'donkerdere' koplampen en Vento/Jetta III 'hood'!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat doe je voor werk dan ? Breng je de post rond ofzo Ik heb dat lang geleden ook nog gedaan,erg druk rond deze periode. Alleen was tnt toen nog ptt en hadden geen concurrentie |
|
||||
|
||||
met ventofront ziet het er al heel wat leuker uit
ben ook wel benieuwd hoe de velgjes onder je jetta staan
|
||||
|
||||
Zo word weer eens tijd om dit topic uit het stof te halen
Een paar maanden verder en wat beter weer zijn we aan de jetta verder gegaan de vento neus is nou compleet klaar. De kap is Vrijdag terug gekomen van de spuiter en gelijk de ruitenspoeier kopjes weg laten werken. Nu ik toch bezig was gelijk maar echte smoke lampjes gehaald en het chrome logo dr in Bij deze de foto's (sorry voor de mindere kwaliteit) EDIT; Was vandaag ook nog even bij de dealer geweest voor een orginele dashbord kleppie ze waren nieuw te krijgen Alleen de pijs was 172 EX BTW dus die wacht nog maar even
Last edited by vw_boyke_vw : 01-03-2010 at 18:22. Reason: dashbord klepje |
|
||||
|
||||
Zeer netjes,
waar heb je de sproeierkopjes gelaten? |
|
||||
|
||||
De ruitenspoeier kopjes heb ik onder de ruit gemonteerd, op de zwarte paravaan werkt perfect
|
|||
|
|||
Quote:
foto's van aub? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Heel netjes!
|
||||
|
||||
Die mistlampen staan toch wel dik. Alleen zal het lastig worden om een US lichtschakelaar ervoor te vinden. Waren ze wel makkelijk pas te maken op de bumper en knipperlichten?
|
||||
|
||||
mooi man, mijn grille... en die 'stealth-sproeiers' zijn ook oké!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
het mooie hoeft soms nie zo moeilijk te zijn trouwens er is toch plek zat om in het paravaan te boren
De mistlampen kon ik dr zo in zetten zonder probleem, alleen moet ik de kabelboom nog hebben voor de msitlampen. Dr zit al een europeese licht schakelaar in dus de rest lijkt me een stukje van een koekje