|
||||
|
||||
Peauleau!
|
||||
|
||||
Polo
|
|||
|
|||
Niet zo hele heldere fotos.
Vanmorgen bij mn werk. Tussen de middag. Vanavond vetrektijd. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind het netjes dat je rijkswaterstaat hebt geholpen met sneeuwschuiven zo vroeg
|
||||
|
||||
Ja dat heb ik zeker gedaan ja
|
||||
|
||||
Voor mij hoeft het hier ook echt niet zo veel te sneeuwen, want dan kom ik echt niet op me werk, ik ga echt niet lopen..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Vanmorgen om 8 uur. (eerst maar eens op zoek naar de auto) Golf van mijn collega |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb even wat spullen mee naar huis genomen zodat ik thuis aan de gang kan mocht het morgen weer terror zijn
|
||||
|
||||
Op de 2de foto was de Polo alweer 'sneeuw-vrij'
|
|
||||
|
||||
Echt heel gaaf om al die verschillen te zien!!
Zelf ook redelijk lang onderweg geweest naar het werk maar wat een gezelligheid op de weg
|
||||
|
||||
deze heeft een mooie cabrio cap ..ha.ha
|
|
||||
|
||||
Kl#te weer!!!!!!! vanmiddag er 2 uur overgedaan om thuis te komen ! doe er normaal 40 min over .
Ook nog naast de weg geraakt door een vrachtwagenspoor ,en meteen vast in een dikke sneeuwduin !!! Vol met de bodem in de sneeuw vast natuurlijk , gelukkig stopte er een caddyrijder ,die samen met mij de auto uitgegraven en losgeduwd heeft , daarvoor nog dank! nog even een paar tel pics........ O ja ,woensdagavond nog even met variant110 even bij een auto wezen kijken ,was ook een leuk avontuur met dit weer
|
||||
|
||||
bij ons niet zo heel schokkend allemaal, Alleen vanochtend even een klein probleempje. Ik moest een losse trekker ophalen bij een zieke collega in Schipluiden, en losse trekkers zijn NIET leuk met dit weer. 0 gewicht op de as in combi met achterwiel aandrijving geeft niet de beste resultaten. Het parkeerterreintje lag iets lager dan de weg en toen ik de weg op wilde kwam er een auto aan. Ik dus op de rem maar kwam niet meer weg... Terugrollen tot het vlakke gedeelte en weer een aanloop... KUT weer een auto.. heeft 3 pogingen gekost voordat ik op weg was. Maar daarna op heel veel file na niet veel last gehad.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wij zitten ook niet zonder sneeuw, maar daar in Roden en omstreken was het echt serieuze shit !!!
|
||||
|
||||
Vandaag maar lekker thuis gebleven, hier kan ik ook werken
|
|||
|
|||
Heb heerlijk 2 weken vrij nu
Zonet (09.00uur) even een paar foto,s gemaakt vanuit huis. Heerenveen en omstreken is echt bagger. Vannacht heeft het niet gesneeuwd maar gevroren Gisteravond stond ik al vast voor de oprit. Kon dat kleine heuveltje niet opkomen. Dus met de andere auto van ons maar even mijn daily eruit getrokken en toen met een aanloopje de oprit opgereden Merk dan wel verschil met winter en gewone banden. Onder de Vectra V6 zit winter en onder mijn daily zit gewoon rubber Gisteravond eindelijk thuis Vanmorgen, De kids vinden het wel interessant, voor hun de eerste echte sneeuw, |
|
||||
|
||||
Bij jullie daar kan je gewoon van 6 hoog een gebouw af springen en dan is er niks aan de hand ..
|
||||
|
||||
met het verschil dat er daar geen gebouwen van 6 hoog zijn...
|
|||
|
|||
Klopt, in Sintjohannesga (4km achter Heerenveen) hebben we geen hoge gebouwen. Alleen de kerk
Nadeel is dat ik hier nog geen strooi of veeg auto heb gezien. Dus men moet hier alles zelf doen. |