|
||||
|
||||
Quote:
die uitspraak valt me nu pas op geloof mij maar er zijn mensen die hun best zullen doen |
|
||||
|
||||
Quote:
Mwa... Denk dat dat wel tegen valt |
|
|||
|
|||
Bleeeh!! dat ding kan beter de cross in :P
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja en als ik dan net zo goed als jou word zit ik ook met al die 16 jarige sl*tj*s opgescheept dus dat laat ik wel achterwege wat crossen betreft hou ik het wel bij jou auto saboteren |
|
|||
|
|||
Quote:
oke 1-1 !! |
|
||||
|
||||
he roy wij zijn hier aan het klussen in de wouden maar op de klei kunnen ze er ook wat van zie ik wel.
mooi project man ziet er al weer goed uit,nu nog even spritzen en hij is weer als nieuw. succes verder met de bouw van dit mooie project. gr pieter. |
|
||||
|
||||
Quote:
jahaa in friesland word altijd hard gewerkt he morgen gaat ie op transport richting de spuiter en ik begreep dat ie dit jaar nog in de grondverf stond dus dat zou mooi zijn |
|
|||
|
|||
k denk als ie op transport gaat ie eerst in een laag sneeuw komt...takke weer
goed bezig jong! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja het is nu maar afwachten hoe het komt ik hoop dat de wegen morgenmiddag weer een beetje gangbaar zijn |
|
|||
|
|||
voorkant afdekken?
ligt echt veel zout op de weg etc |
|
||||
|
||||
Niet alleen de voorkant,helemaal afdekken.Zoutresten wil je niet onder je nieuwe lak hebben
|
|
|||
|
|||
Ids, onze stiekeme rokert, hahaha!
|
|||
|
|||
Quote:
Hallooooww? weet jij iets wat ik niet weet? veilig in groen-low gekomen rooy? |
|
|||
|
|||
Hahaha, ja man.
Was toch bij Roy op de verjaardag Roy is veilig aan gekomen. Gelijk een bak shoarma naar binnen gegooid en een leuke b-day party met cabrid schieten mee gepakt! Ik ga nu op pad naar Hallum...
|
||||
|
||||
Quote:
Het was idd weer errug gezellig in groenlo zoals altijd haha genoeg ge-msn`t de reis ging goed en had de auto goed ingepakt zal later nog wel ff een paar plaatjes hier neer plakken |
|
||||
|
||||
hee roy de auto goed aangekomen zie ik en staat nu al in de praimert zeker,
en je moet even zegen daar in groenloo dat ze er niet aan moeten zitten met die vette shoarma vingers he als ie gespritzt word..ha.ha |
|
||||
|
||||
@ monark ik denk dat het allemaal wel goed komt daar in groenlo het is idd
wel jeugd van de patatgeneratie maar ze redden zich er wel mee als het goed is word er vandaag mee begonnen om`m strak te maken Zo hier nog even een paar pics. ingepakt en wel op de aanhanger maar is helemaal droog aangekomen. mooi droog bij de spuiter binnen, tom z`n werk en nog wat handel mee naar huis genomen. |
|
||||
|
||||
Heb je nou een blauw motor ruim of ben ik nou scheel?
|
||||
|
||||
Dat is die van Tom die die weer meeneemt
|
|||
|
|||
ga je topic in de gaten houden roy, wordt vast super
|