|
|||
|
|||
Quote:
Autodemontage Kempenaar zit er nog steeds, en is best een goede/grote sloop. Nette service en vooral met garantie zijn de mannen daar lekker duidelijk en "no-nonsense". En Joop zelf is wat apart, wees blij dat je de tanden nog in de mond hebt, "vaste kern" die daar over de vloer komt en dikke mik is met Joop schuwt een opstootje hier en daar niet ik weet niet op welke avonden je daar kwam? Word nogal eens een besloten feestje georganiseerd met kaart-verkoop etc. en wat er dan allemaal voor poeders, skittles en smarties voorbij komt draven is af en toe uit te dol voor woorden, ook de reden waarom ik er niet al te denderend vaak te vinden ben, niet mijn ding zeg maar. |
|
||||
|
||||
Toch meer dan ik had verwacht, en dat doet me deugd
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ken nog wel een heel aantal VW-rijders, vooral hier vanaf de Heuvelrug, waarvan ik ook weet dat ze hier op het forum aangemeld zijn, maar reageren hier alleen nooit en lezen ook niet actief mee. Soort slapende regio-leden dus |
|
|||
|
|||
wij zijn de luie leden :p
|
||||
|
||||
Ik ben uit eemnes
|