![]() |
|
|||
|
|||
![]() setje gordels van Sabelt
zijn 4punts gordels nooit gemonteerd, geweest in origineel verpakking kleur zoals te zien grijs voor beide setjes tegelijk 125 euro .... foto's op http://fabiansalbum.mijnalbum.nl Last edited by fabbi : 14-02-2010 at 13:27. |
|
|||
|
|||
![]() 150 euro ???
|
|
|||
|
|||
![]() upppah 100 euro
verzenden mogelijk |
|
||||
|
||||
![]() Ja,zoiets heb ik idd ook gehoord,
maar dr zit toch nooit iemand achterin. Wel een probleem voor de APK lijkt mij, aangezien gordels achterin vanaf 1989 verplicht zijn.
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hé Madison! Kaap je ze nu voor m'n neus weg? Haha!
reactie op de APK-kwestie: Als je de bevestigingspunten van achter gebruikt, wil toch nog niet zeggen dat je de achterste gordels daarvoor dan weg moet halen?! ideetje? Als het voor je Fire and Ice is: ik zou dan die bevestiging van de vierpuntsgordels tussen de bankleuning en de bankzitting doorhalen en vervolgens gewoon de beide bevestigingspunten van je middelste gordel gebruiken! (...dat is toch alleen maar een heupgordel voor een eventuele 3e midden-passagier) En volgens mij zou er bovendien zelfs geen hond (= de APK-keurmeester ![]() ![]() maar... Vind je dat zilvergrijs eigenlijk dan wel mooi in combinatie met je Fire and Ice interieur?? Ik wou in de mijne eigenlijk wel van die lila exemplaren! In mijn geval zou het dan voor mijn BMW coupé zijn; deze heeft nl. een 'gewoon' zwart lederen interieur..., maar ik denk er nog ff over na...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() wie ze koopt maakt mij niet uit..
Ik ruim alles op dus weg is weg... |
|
||||
|
||||
![]() ...koop jij ze maar Madison! Ik heb nu een setje blauwe op het oog! ;-)
EDIT: ik heb ze al gekocht ook... Fabbi: succes met de verkoop!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 16-01-2010 at 05:46. |
|
||||
|
||||
![]() Omdat ze zo lichtgrijs zijn passen ze idd niet zo bij m'n interrieur...
ik zoek daarom toch maar verder. Misschien kan dit topic wat opgeschoond worden?
|
|||
|
|||
![]() Nou wie heeft er een grijs int. en wil ze wel dan?:-)
alles moet de deur uit |
|
|||
|
|||
![]() NOg steeds te koop dus
zijn echt grijs NIet wit of wat dan ook Nooit gebruikt en niet eens gemonteerd geweest 100 euro alles moet de deur uit... |
|
||||
|
||||
![]() Fabian, heb je dat Corrado-interieur van op die foto nog? Zo ja, zou je dan de voorstoelen ervan los willen verkopen?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Inmiddels heb ik dat int niet meer , enkel de panelen daar nog van..
|
|
||||
|
||||
![]() Helaas, enig idee waar ze naartoe zijn gegaan?
Zoek me een breuk naar een net setje Corrado-Recaro's met dat stofje.
|
|||
|
|||
![]() setje is naar belgie maar voor gewoon een goede prijs ..... biedingen lager dan 500 lachte ik gewoon om...
Er staat nog een setje hier en daar te koop volgens mij ook op vw forum van pyledriver...is wel minder net en al een keer gerepareerd... |
|
|||
|
|||
![]() nogmaals een upje voor de gordels moet vast wel iemand zo iets zoeken..
|
|
|||
|
|||
![]() upje
100 eurotjes of een goed bod Last edited by fabbi : 14-02-2010 at 14:44. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maand geleden waren ze nog te koop voor 100,- maar goed je hebt pm ![]() |
|
|||
|
|||
![]() je hebt gelijk heb op diverse fora alle adv ff in orde gemaakt ff wat dingen door elkaar gegooid..
verbeterd...... |
|
|||
|
|||
![]() 100 euro INC verzenden .
|