|
||||
|
||||
Leuk hoor....
Vanavond bij het vertrekken van mijn werk zakt m'n zijraam naar de diepste plek in mijn portier.....en ik moest nog 35km over de snelweg.....zonder jas....met 3 graden....leuk hoor.
Gelukkig werkt mijn blower echt super, dus was niet helemaal bevroren toen ik thuis kwam. Zitten nu inmiddels twee blokken hout onder mijn raam, haha. Toch een soort woody, zei mijn broer nog. Dus maar ergens een nieuw elektriek mechaniek scoren. |
|
||||
|
||||
Bij de mk1 bij het pompstation in België, bij de blauwe mk2 ergens in een bos, en naderhand nog eens met volgens mij een grijze mk2 hier om de hoek. Komt wel vaker voor zou je kunnen zeggen.
|
||||
|
||||
mij ook meerdere malen gebeurd idd. heb inmiddels een behoorlijk voorraadje reserve liggen.
|
||||
|
||||
Ja, ik kijk er ook niet van op: de Vet No had het ook al. Maar dat gebeurde in hartje zomer.
|
|
||||
|
||||
Bij mij in Spanje gebeurd op vakantie, en dan moet je nog anderhalve week..
Binnenscherm losgetrokken, isolatie aan de kant, en met de hand omhoog geduwd, en uiteindelijk had ik een punt waar hij bleef steken...
|
|||
|
|||
niks nieuws toch
gr. Martijn
|
|||
|
|||
Moet er niet aan denken dat ik dat zou hebben, want mijn blower doet het op dit moment niet op de warme stand.
|
|
||||
|
||||
Ik had hetzelfde met me raam linksvoor.. toen regende het ook.. moest nog 45 km over de snelweg naar huis
(was geen golf :$ )