|
||||
|
||||
Hahaha
|
||||
|
||||
Moet wel een heel lekkere agente zijn voordat ik last krijg van uitstekende delen.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
I'll take off my bra if you take off yours?
|
||||
|
||||
Quote:
Als die leden van het korps nou eens uitstékende delen waren, hadden ze het veel te druk voor dit soort onzin...
|
||||
|
||||
Dokkum stond er altijd bekend om dat de agenten vrouwelijk mannelijk met elkaar omknoeiwden.
En is bewezen
|
||||
|
||||
maar er zijn hier dus niet eerder mensen geweest die dit hebben mee gemaakt ?
|
|
|||
|
|||
idd, een goeie rede om zo'n raar ding voor altijd van je motorkap te halen !
zo zie je maar weer de politie is je beste vriend gr. Martijn
|
||||
|
||||
was het geen fashionpolice?
|
|||
|
|||
volgende x een zwaailamp op je dak, ook lekker scherp
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat lijkt mij niet |
|
||||
|
||||
het word ook steeds gekker in dit gekke land
|
|||
|
|||
Quote:
Psies: steeds meer auto's met BH's... Weg ermee!: Terug naar je eigen Tjoening-shop! Die agenten hebben zich later bij de koffie en donuts kapot gelachen...
|
||||
|
||||
Dacht dat het hier in t noorden wel wat meeviel met de politie , ik kijk hier wel van op ,niet gedacht dat we zulke figuren hier hadden lopen ......
Viel me laatst ook al op toen ik door de binnenstad liep in dokkum , er lopen complete hordes politie rond ,die volgens mij nog niet eens 18 kunnen zijn ,...... één keer blazen en ze liggen omver ,ze kunnen bijna niet eens meer normaal lopen zoveel 'gereedschap' hebben ze mee , maar of ze wer wel mee om kunnen gaan ..... En ja ,ik heb er ook wel aan gedacht om politieagent te worden , maar ik zou toch nooit slagen voor de psychologische test
|
||||
|
||||
Oh oh, wat een domme bullshit weer. De kas is zeker nog niet vol.
Lui met een beetje IQ werken zeker niet bij die blauwe snorren met hun uitstekende zonnekleppen op hun petjes. Dokkum doet het. |
|
||||
|
||||
Quote:
dit zijn jongeren van de middelbare school die 'snuffelstage' lopen
|
|||
|
|||
Quote:
|