|
|||
|
|||
SmellyVille is totaal niet in-to subaru motors, maar een standaard turbo-boxer levert je meer betrouwbaarheid, meer inbouwgemak en meer vermogen als dat je nu gaat halen, denk ik zo!
Desalniettemin zeg ik wel, go for it, want het is natuurlijk wel tof om het op deze manier aan te pakken!! |
|
|||
|
|||
Quote:
Tja, tis echt zo stuivertje wisselen elluk voordeel heb zun nadeel... ik ga er nog maar eens goed over nadenken.. Wil in iedergeval iets geblazen gaan bouwen nu... Dat is duidelijk hahaha
|
||||
|
||||
Je kan ook de compressie verlagen en andere poulies!
Het is natuurlijk wel leuk om het erop te bouwen, de motor en compressor heb je toch al. Sub turbo blok kan altijd nog toch?
|
|||
|
|||
Quote:
Hej Wim, eigenlijk heb je gelijk ook. Ik ga er gewoon aan beginnen en zie wel waar het schip strandt... Heb in ieder geval al wel een Twin turbo blok op het oog... Wel behoorlijk prijzig maargoed het budget wat ik voor ogen had is al heeeel lang geleden de deur uit gegaan...
|
|||
|
|||
Even peilen wat jullie hiervan vinden...
2 liter subaru twin turbo?....
|
||||
|
||||
wat denk je zelf
|
|||
|
|||
HAHA,
Ik vraag het aan jullie, dus die mening ja hallow wat moet ik daar nou weer mee. Beetje onderbouwing
|
|||
|
|||
das dik een twin turbo kever. Weellie bar erop en stijgeren bij t stoplicht.
|
|||
|
|||
wou net zeggen vergeet niet dat een kever ook eigenlijk niets weegt.. met 120 pk zijn het al verschrikkelijk vlotte autotjes......
|
|
||||
|
||||
ik zou um aan het lopen maken met wat je nou hebt,je leert er veel van,het is aparter en kost minder....
|
|||
|
|||
dikke +1, mocht het na een tijdje "vervelen" kun je altijd nog een ander blok erin lepelen toch..?
|
|
|||
|
|||
oké ik sluit me aan bij pul. Wat je heb erin hangen goed afstellen met de compressor en als ie plof zegt kan je altijd naar een twin turbo
|
|||
|
|||
goed bezig,super .ben benieuwd,zou inderdaad deze er eerst inhangen
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mannen jullie allemaal, helemaal gelijk... 1 puntje, Heb het blok gekocht.... Haha, reden heb een financiele meevaller( het 2 liter blok wat ik heb is bijna verkocht, plus het compressor setje heb ik met een leuk plusje verkocht, en nog wat andere zaken verkocht). Gevolg? 200 euro bijbetalen en heb een 2 liter twin turbo blok in huis... Hou jullie op de hoogte. Toch bedankt voor alle aanmoedigingen. Hoop dat ze blijven met deze keuze? Met vw-groet, Franky
|
||||
|
||||
tuurlijk,beter toch
|
|||
|
|||
beter is een groot woord.. vooral veel heftiger...
|
|
||||
|
||||
dus jij vind een pasklare oplossing niet beter als zelf het wiel uitvinden?
|
|||
|
|||
Quote:
Nou ik heb nog 2 andere projecten staan en die ga ik helemaal zelluf om zeep helpen... Deze kar moet zo snel mogelijk klaar om mee te riejen.. En pasklare oplossing is duidelijk beter, maar persoonlijk vind ik het leuker om aan te klooien en aan te passen... Meer voldoening.. Vind jij niet dan? Mensen allemaal een goed uiteinde en een beter (vw)begin!!
|
||||
|
||||
ik ben het 100% met je eens,m'n reactie was een antwoord op jelle's post....
als je het zo kan krijgen zou ik het ook doen,al,is zelf wat in elkaar prutsen wel erg gaaf.....
|
|||
|
|||
ik zei alleen dat het niet per definitie beter is.. ligt aan je eigen keuzes vaak wat beter is.. je verwachtingen etc
wel is dit waarschijnlijk een stuk makkelijker sneller klaar en uiteindelijk ook erg erg dik... maar volgens mij ben jij ook best goed in het wiel uitvinden... 1.6 compressor etc.. of een niet geheel gebruikelijk nokkestokje in een polotje plakken.. das opzich toch ook gewoon lekker leuk expirimenteren.. en in mijn ogen is dat eigenlijk beter dan een kant en klaar oplossing.. hier leer je van en geniet je harder van omdat je het zelf gedaan hebt.. |