|
||||
|
||||
wilders is zowieso al OT
|
||||
|
||||
Vavochtend was bij radio 1 ook een stuk over de kilometerheffing. De PVDA is nog niet om en de alle oppositiepartijen zien het niet zitten. De VVD had het over VEEL verborgen kosten, zoals bpm, provinciale opcenten, enz enz.
Het kwam erop neer dat diegene die er niet op achteruit gaat de persoon is met een hele dure auto en daarmee heel weinig rijd. dus 99% van de mensen gaan er van een beetje tot heel veel op achteruit. |
|
|||
|
|||
Luister jij radio 1 ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
En poep stinkt. Om maar even op hetzelfde niveau te blijven. Is d'r eindelijk eens eentje die niet constant ja en amen zegt als de minister president wat voorstelt, en niet voortdurend tot zijn schouders in Balkenende's reet zit. Iedereen staat achter die knakker als ie voor de EU-president in de running is, en als dan de keus valt op een minister van een klein land als België, die pas een jaartje in de politiek zit, vindt iedereen weer dat dÃ*t juist weer het goede besluit van hem is. Wat wil ie nou, Nederland besturen, of Europa? Alletwee tegelijk gaat namelijk niet, en na het vierde kabinet Balkenende moge ook wel duidelijk zijn dat één van de twee ook niet echt soepel loopt. Het werd eens tijd dat, na Fortuijn, iemand in Den Haag kwam die het eens oneens is, en die wel ergens vraagtekens bij stelt. We zitten te mekkeren over dat we erop achteruit gaan, en onze privacy in het gedrang komt, maar als Wilders precies voor diezelfde punten opstaat is ie nog steeds fout?
|
||||
|
||||
ja
|
|||
|
|||
Ik snap je kortzichtigheid niet echt Tjaap...
Sure, hij heeft ook mindere kanten, maar dat hebben ze allemaal... |
|
||||
|
||||
niet zozeer kortzichtig als meer kortaf. Wilders en allochtonen (nieuwe nederlanders) hebben geen aars met de discussie over de km heffing te maken.
|
|||
|
|||
Wilders bied een oplossing en gaat er tegenin, dus heeft er ALLES mee te maken...
Hitler hoef je er niet bij te halen om je punt duidelijk te maken, dat is OT |
|
||||
|
||||
files oplossen door de buitenlanders eruit te gooien.... Sorry, als dat je oplossing is neem ik je niet serieus.
|
|||
|
|||
Waar zegt ie dat dan?
En dat haalt breadfan er af en toe bij, maar dat boeit er niet toe, die jongen is gewoon ziedend van woede, en laat zich af en toe over koken! |
|
|||
|
|||
Btw, files oplossen door km-heffing en leugens, nee daar scoor je bij mij wel punten mee! Top!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zeg ik dat? Nogmaals, als een allochtoon hierheen wil komen, prima. Maar pas je dan wel aan aan onze wetgeving. Is dat nou zo vreselijk veel gevraagd? Ben ik een racist als ik zeg dat integratie makkelijker gaat door de taal te leren, en als je meewerkt aan de samenleving door een baan te zoeken? En diegenen die dat niet doen, die geen baan willen, krijgen dus automatisch een uitkering. Mijn mening is, stuur die lui die niet WILLEN meewerken terug naar huis, en spaar je de uitkering en de plek op de weg. Je lost er niet het hele probleem mee op, maar het helpt wel! Daarnaast ben ik er zeker van dat de emigranten die hun stinkende best hier in Nederland doen, en integreren, het keihard hiermee eens zijn. Ik ben niet ziedend van woede, maar ik begrijp niet dat de overheid maar alles en iedereen toelaat onder het mom van "nieuwe Nederlander" en de "oude Nederlander" totaal vergeet, of voor de kosten en problemen laat opdraaien die deze nieuwe buurman meeneemt. Nogmaals, wil je meewerken, ben je meer dan welkom. Wil je hier naar Nederland komen om op je luie reet op de bank te zitten en van je uitkering genieten met een tweedehandsje of dikke Mercedes voor de deur, mag je dat van mij best ergens anders doen. En tuurlijk ben ik het altijd en overal met Wilders eens. Jaap, ken jij mensen waar je het altijd mee eens bent? En toch sta je soms vierkant achter die mensen, vreemd hè. Wilders draaft af en toe ook wel behoorlijk door in de dingen die ie zegt, maar dat mondiale knuffelgedrag van Balkenende komt me langzaamaan de strot uit, en als ie dan eens ergens over bevraagd of aangesproken wordt houdt ie z'n bek of komt weer met een of ander respect-geneuzel, als ie überhaupt als thuis geeft. Maar inderdaad Jaap, die nieuwe Nederlanders hebben er wederom NIKS mee te maken. Net zoals ze nooit ook maar de kloten mee te maken hebben. Zij staan overal buiten, en zijn nooit iets (mede) schuld. Het is altijd de werkende belastingbetalende Nederlander die een nog hardere schop onder z'n reet moet krijgen, en niet alweer die arme onderdrukte uitgebuite nieuwe Nederlanders die moet worden aanvallen.
|
|||
|
|||
Breadfan, het getier op de nieuwe Nederlander lost nu even geen problemen op.
Laten we het over km-heffing hebben en alles wat er direct bij komt kijken, zoals standpunten van mensen erover (Wilders en andere partijen), besluiten, zin en onzin, en de zogenaamde voor- en nadelen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Die premier zit al veel langer in de politiek hij heeft alleen een tussenpose gehad van 8 jaar daarbij heeft hij iets in belgie bewerkstelligd wat wel het nodige respect verdient. Last edited by Pedaalemmer : 25-11-2009 at 17:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
ja maar niet altijd, alleen als ik geen zin heb in muziek zet ik radio 1 aan en je bent weer voor heel de week bijgepraat scheelt een hoop kranten lezen |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Heej kiek, bekend ploatje!
|
|||
|
|||
maar als we vrachtwagen nederland ook km heffing gaat betalen....... aan wie denk je dat dat doorberekend wordt ?
voordat een vrachtwagen bij de dealert staat zijn er al 2 andere vrachtwagens aan te pas gekomen. in zwolle komen de cabine's per vrachtwagen vanuit zweden aan, de onderdelen komen ook overal vandaan ( buitenland ) niet veel komt via een haven aan. En alles wordt vervoert met een vrachtwagen, dus een kilo kaas kost na de invoering van deze heffing 2x zo veel. Dus ook al heb je een heel groen groen leven zonder vlees en 30 bomen op een 4kante meter en woon je op kruipafstand van je werk. Meer betalen gaan we toch doen...... Zal de baas leuk vinden als ik met openbaar vervoer naar zwolle moet omdat ik een auto niet meer kan betalen. nog ff en dan gaan we back to the future, arbeiderskamp naast de fabriek
|
||||
|
||||
Quote:
ja
|
||||
|
||||
|